Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Viralowy makaron „Rakiettoni” już w sprzedaży

makaron Rakiettoni Lubella
Lubella ogłasza premierę viralowego makaronu „Rakiettoni”, którego kształt inspirowany jest tenisowymi rakietkami. Produkt trafia właśnie do sprzedaży. 
O autorze
1 min czytania 2025-08-25

Makaron z truskawkami, którego smak odkrył na nowo cały świat i błyskawiczna reakcja marki Lubella na rodzący się na oczach wszystkich nowy trend kulinarny. Tak powstał jeden z najbardziej viralowych makaronów tego roku – „Rakiettoni”. 

Jego nazwa została wyłoniona w internetowym głosowaniu na profilu Make Life Harder, w którym internauci oddali ponad 2 miliony głosów. Akcja spotkała się z ogromnym entuzjazmem w mediach społecznościowych, a dzięki współpracy z influencerami stała się jedną z najgłośniejszych akcji marketingowych tego roku.

Makaron z misją

Nowy produkt to nie tylko smakowita ciekawostka, ale również inicjatywa. Decyzją marki Lubella, dochód ze sprzedaży limitowanej edycji „Rakiettoni” zostanie przeznaczony na wsparcie młodych talentów tenisowych w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Choć makaron pojawia się w edycji limitowanej, marka nie wyklucza, że jeśli spotka się z entuzjastycznym przyjęciem konsumentów, na stałe dołączy do portfolio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing