To jedyny taki produkt na polskim rynku telekomunikacyjnym. Operator rozpoczyna również nową kampanię promującą #FREEMIUM, w której ponownie pojawia się przebojowa GIGAbabcia w nowej odsłonie.
Oferta
#FREEMIUM jest połączeniem całkowicie darmowego pakietu z możliwością dokupienia dodatkowych komponentów z oferty premium. W opcji bezpłatnej użytkownicy co miesiąc otrzymują 300 MB transferu danych, 30 minut rozmów oraz 30 SMS-ów. Bez żadnych opłat i bez umowy. Pakiet ważny jest 30 dni i odnawia się co miesiąc.
Zobacz również
Po wyczerpaniu darmowego #FREEMIUM, użytkownicy mogą płacić za wykorzystane usługi zgodnie z cennikiem lub wykupić pakiety dodatkowe za #PÓŁDARMO. To – między innymi – paczka nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci, komórkowych i stacjonarnych, za 19 zł. Zależnie od zapotrzebowania, przygotowano pakiety różnej wielkości. To elastyczność, dzięki której użytkownicy mogą zakupić minuty, SMS-y i transfer danych w ilości, jaka odpowiada ich faktycznemu zapotrzebowaniu.
– Myślę, że #FREEMIUM jest ciekawym odświeżeniem polskiego rynku telekomunikacyjnego. Postanowiliśmy pozytywnie zaskoczyć naszych klientów i zaoferowaliśmy produkt zupełnie za darmo. Dodatkowe, płatne komponenty to świetna opcja dla tych, którzy są świadomi swoich potrzeb i cenią elastyczność. Liczymy na to, że poprzez tę ofertę uda nam się dotrzeć do nowej grupy odbiorców naszych usług – komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska.
Kampania
Cała koncepcja rewelacyjnie współgra z hasłem „Daj się rozpieścić!”, które od jakiegoś czasu pojawia się w kampaniach Virgin Mobile. Operator chce rozpieszczać swoich klientów właśnie poprzez oferowanie wyjątkowo dobrych usług. Główną postacią spotów dot. #FREEMIUM jest przebojowa GIGAbabcia oraz grono jej dziwacznych GIGAwnuczków. Bohaterka porusza dla nich niebo i ziemię, bawi się na dyskotece czy czatuje na Tinderze.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kampania oferty Freemium obejmuje spoty telewizyjne, outdoor w największych polskich miastach i ich okolicach, a także promocję online – głównie kluczowe polskie portale ogólnotematyczne i lifestyle’owe. Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Lubię To. Produkcja zlecona została Film Fiction, a reżyserią zajął się Filip Syczyński. Za zakup mediów po stronie Virgin Mobile odpowiadają Monika Mierzejewska i Agnieszka Flis. Planowanie kampanii telewizyjnej zlecono Mindshare, a online’u – Marketing Wizzards oraz Lubię To.
Słuchaj podcastu NowyMarketing