Tegoroczny okres jesienno-zimowy w galeriach handlowych Atrium był radosny i roztańczony za sprawą projektu i trasy Virtual Dancer powered by Jogobella. Projekt oparty na kanwie gry Just Dance pojawił się na 6 przystankach w galeriach handlowych Atrium – w Warszawie, Wrocławiu, Toruniu, Bydgoszczy, Szczecinie i ponownie w Warszawie.
Głównym celem cyklu wydarzeń było zapewnienie zarówno młodszym odbiorcom, jak i całym rodzinom przestrzeni do wspólnego aktywnego spędzenia czasu w ramach rywalizacji w grze Just Dance – ta możliwa była online, jak i offline. Organizatorzy, agencja GAM3RS_X wykorzystała potencjał tego tytułu i zaoferowała sympatykom aktywacje zarówno w dedykowanych strefach, które były zbudowane w popularnych galeriach handlowych, jak i online poprzez zorganizowanie mistrzostw polski, w których mógł wziąć udział każdy użytkownik TikToka, który opublikował swoje wideo z przygotowanym filtrem Jogobelli.
Zobacz również
Aktywacje offline to seria eventów, które odbyły się w centrach handlowych Atrium – w 6 lokalizacjach w Warszawie (Atrium Reduta), Wrocławiu (Galeria Dominikańska), Toruń (Atrium Copernicus), Bydgoszcz (Focus Bydgoszcz), Szczecin (Atrium Molo) i ponownie Warszawa (CH Targówek). Brandowane strefy czekały na gości przez 6 dni w tygodniu – w dni powszednie zaplanowane były atrakcje wokół gry Just Dance oraz konkursy i wyzwania. W soboty, w każdej z lokalizacji odbywał się finał przystanku, na którym na gości czekali zaproszeni influencerzy znani z TikToka. Wśród gwiazd, z którymi mogli spotkać się uczestnicy Virtual Dancer powered by Jogobella byli min.: Julia Żugaj, Dominik Rupiński, Wiciu, Kamciu, Grzegorz Tlałka, Roksana Bis i wielu innych.
Partnerem tytularnym wydarzenia była marka Jogobella, która w ramach partnerstwa stworzyła również we współpracy z influencerami specjalny filtr na TikToku. Partnerem strategicznym Virtual Dancer 2022 Powered by Jogobella jest Ubisoft, producent gry Just Dance, a partnerami medialnymi wydarzenia zostali Radio ESKA, serwis parentingowy Familie.pl oraz CD-Action wraz z CD-Action Family. Organizatorem całej trasy Virtual Dancer jest agencja GAM3RS_X, która specjalizuje się w projektowaniu i realizacji formatów łączących marki z gamingiem.
– Jogobella chce inspirować ludzi do szukania radości w codziennym życiu. Wydarzenie Virtual Dancer powered by Jogobella umożliwiło tysiącom osób: młodym, starszym, rodzinom i grupom znajomych wspólną, dobrą zabawę. Co ważne, dzięki specjalnemu filtrowi stworzonemu na tę okazję, do zabawy mogli się włączyć wszyscy użytkownicy aplikacji Tik Tok, wymyślając własny układ choreograficzny. Ich kreatywność stała się inspiracją dla kolejnych roztańczonych użytkowników – Ewa Bałys, product manager Zott Polska
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Jako team GAM3RS_X postawiliśmy sobie jeden cel – pokazać, że gry to nie tylko spędzanie czasu przed komputerem przez nastolatków, to przede wszystkim platforma, która pozwala zbudować z nimi więź i wspólnie, aktywnie spędzać czas w duchu zdrowej rywalizacji – dodała Karolina Diakowska, managing director GAM3RS_X.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wydarzenie Virtual Dancer powered by Jogobella cieszyło się dużym zainteresowaniem – strefy odwiedziło ponad 10 tysięcy osób, a wśród nich 270 wytańczyło sobie nagrody o łącznej wartości 40 000 PLN. Virtual Dancer to przede wszystkim crossowanie światów i stwarzanie pomostu między pokoleniami graczy – najmłodszy uczestnik strefy miał 2 latka, a najstarszy 70. W myśl zasady #GamingBezBarier zapewniona była też możliwość zabawy osobom z niepełnosprawnością, które mogły bez problemu dotrzeć do strefy, jak i wziąć udział w organizowanych wyzwaniach.
Virtual Dancer to też sfera online i działania komunikacyjne, które wygenerowały istotny szum komunikacyjny, angażując tysiące sympatyków takiej rozrywki. Publikacje udostępniane w kanałach własnych – zarówno zapowiedzi kolejnych aktywności, jak i migawki tego, co dzieje się na strefach, uzyskały ponad 2,4 mln wyświetleń. Publikacje u influencerów informujące i zapraszające na wydarzenie to kolejne 4 mln wyświetleń. O projekcie chętnie pisały również media – na temat wydarzeń Virtual Dancer pojawiło się w sieci ponad 70 publikacji.
Materiał reklamowy powstały na zlecenie WE!RE Fantasy.