Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Visa świętuje 30-lecie partnerstwa z ruchem olimpijskim wprowadzeniem ubieralnych technologii płatniczych oraz rozszerzeniem składu Team Visa

Visa Inc. wprowadza na Igrzyskach Olimpijskich Rio 2016 najbardziej zaawansowany system płatniczy w historii, świętując w ten sposób trzydziestolecie partnerstwa z ruchem olimpijskim i paraolimpijskim.
O autorze
3 min czytania 2016-08-16

Wiodącą sieć płatniczą świata reprezentuje na Igrzyskach Olimpijskich zespół Team Visa – największy z dotychczasowych – w którym znaleźli się również sportowcy-uchodźcy, rywalizujący pod flagą olimpijską. Visa podczas Igrzysk Olimpijskich podejmuje również szereg działań w mediach społecznościowych poszukując nowych sposobów angażowania kibiców i dostarczania im rozrywki.

Team Visa 

Poprzez program Team Visa, od 2000 r. Visa wsparła ponad 300 olimpijczyków, udzielając im pomocy i przekazując środki pomagające w osiąganiu sukcesów. Team Visa w Rio 2016 składa się z 60 sportowców i dwóch trenerów – to najliczniejsza i najbardziej zróżnicowana grupa ze wszystkich dotychczasowych. W skład Team Visa wchodzą reprezentanci:

  • 21 krajów oraz sportowcy-uchodźcy;
  • 25 dyscyplin sportowych.

Sportowcy-uchodźcy 

Integracja i akceptacja to niezwykle ważne wartości olimpijskie – postępując zgodnie z nimi Międzynarodowy Komitet Olimpijski dał szanse udziału w Rio 2016 dziesięciu sportowcom-uchodźcom. Visa wspiera tę dziesiątkę oraz współpracuje z ich oboma trenerami. Sportowcy-uchodźcy – pochodzący z Sudanu Południowego, Syrii, Kongo i z Etiopii – występować będą pod flagą olimpijską w konkurencjach lekkoatletycznych, w pływaniu i w judo. 

Adrian Kurowski, dyrektor Visa Europe w Polsce, powiedział: „Odwaga i determinacja wykazywana przez sportowców-uchodźców to źródło inspiracji dla nas wszystkich. Każdy z nich musiał pokonać nieprawdopodobne przeciwności losu, zanim zyskał możliwość rywalizacji z najlepszymi na świecie. Jesteśmy dumni mogąc współpracować z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim, realizować partnerskie zobowiązania i wspierać tych wspaniałych sportowców”. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Innowacyjne rozwiązania płatnicze wykorzystujące technologie ubieralne 

Visa wprowadza na Igrzyskach Olimpijskich najbardziej zaawansowany technologicznie system płatniczy w historii. Dzięki sieci 4 tys. zbliżeniowych terminali płatniczych zainstalowanych na terenie obiektów olimpijskich Rio 2016, kibice i sportowcy będą mogli korzystać z wielu nowych rozwiązań płatniczych, takich jak np.:

  • Pierścień płatniczy Visa: otrzymał go każdy z 60 członków Team Visa uczestniczących w Igrzyskach Olimpijskich. Pierścień Visa jest pierwszym rozwiązaniem technologii ubieralnej działającym w sposób pasywny, w standardzie NFC i korzystającym z usługi tokenizacji.
  • Opaska płatnicza Pulseira Bradesco: opaska stworzona praz Visa we współpracy z brazylijskim bankiem Bradesco, która posiada regulowaną szerokość, jest odporna na działanie potu oraz wody i można nią płacić na wszystkich obiektach olimpijskich. Opaski takie otrzyma w sumie 3 tys. wybranych kibiców, pracowników i widzów.
  • Opaska płatnicza zespołu Wielkiej Brytanii: opaskę tę, powstałą w wyniku współpracy Visa, brytyjskiej reprezentacji olimpijskiej oraz banku Barclaycard, otrzymali wszyscy reprezentanci Wielkiej Brytanii na Rio 2016. Opaska współpracuje z systemem płatności mobilnych bPay; można z jej pomocą płacić w 4 tys. terminali płatniczych na obiektach olimpijskich, jak również we wszystkich terminalach zbliżeniowych na świecie.   
  • Zegarek Swatch Bellamy: Visa, we współpracy z firmą Swatch, opracowała pierwszy w historii zegarek z funkcją płatności zbliżeniowych. Jest on dostępny dla konsumentów w Brazylii – można go kupić w olimpijskich punktach handlowych Rio 2016.  

Odkryj, jakim Olimpijczykiem jesteś?

Chcąc wprowadzić kibiców w sam środek olimpijskiej rywalizacji i przybliżyć im prawdziwe zmagania sportowców podczas Rio 2016, Visa zaprasza do wzięcia udziału w quizie „Odkryj, jakim Olimpijczykiem jesteś?”. Udzielane odpowiedzi pozwalają na określenie „tożsamości olimpijskiej” graczy, ich charakteru i cech osobowych. Quiz dostępny jest w Polsce (https://www.visa.pl/visa-w-rio-2016/quiz) i na pięciu kolejnych czołowych rynkach: we Francji, Hiszpanii, Norwegii, Włoszech i Bułgarii.   

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Film z motywem „bijącego serca”

Visa stworzyła we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi (London) krótki film ilustrujący rolę, jaką organizacja odgrywa w branży płatniczej i przyrównujący ją do bijącego serca sportowców podczas olimpijskiej rywalizacji. W filmie występuje dziesięcioboista Ashley Bryant – zdobywca srebrnego medalu na Igrzyskach Wspólnoty Brytyjskiej w Glasgow w 2014 r. – którego oglądamy w trakcie intensywnych, wymagających przygotowań do Rio 2016. Obrazy ze sportowcem przeplatają animacje bijącego serca. W miarę zbliżania się Igrzysk Olimpijskich i rosnących emocji, rytm bicia serca ulega przyśpieszeniu, ilustrując przekaz, że Visa – podobnie jak serce każdego z nas – stale utrzymuje stan gotowości i zawsze działa, kiedy jej potrzebujemy. Film wykorzystano w różnych kampaniach reklamowych, zarówno internetowych, jak i telewizyjnych w całej Europie – w Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Irlandii, Islandii, Izraelu, na Malcie, w Norwegii, Polsce, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Turcji, we Włoszech i w Wielkiej Brytanii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się