Vision Racer x Jaden Smith oraz inne inicjatywy New Balance na rzecz zrównoważonego rozwoju

Marka New Balance zapowiada konkretne działania ograniczające jej wpływ na klimat. Szereg inicjatyw oraz strategiczne partnerstwa mają pomóc w realizacji długoterminowych celów związanych z klimatem oraz propagować ideę zdrowszej planety.
O autorze
1 min czytania 2021-04-22

New Balance przez lata konsekwentnie wdrażał praktyki na rzecz zrównoważonego rozwoju poprzez program Odpowiedzialnego Przywództwa (Responsible Leadership). Teraz z radością ogłasza szereg ambitnych inicjatyw i partnerstw zorientowanych na różne aspekty związane ze zmianami klimatycznymi. Od wykorzystania energii odnawialnej w całym łańcuchu dostaw, po tworzenie listy materiałów przyjaznych środowisku, New Balance nieustannie poszukuje rozwiązań, które będą miały zarówno krótko-, jak i długoterminowy wpływ.

– Zrównoważony rozwój zawsze był priorytetem dla New Balance, a nasze zaangażowanie w działania na rzecz zdrowszej planety nigdy nie było takie silne. Musimy działać zdecydowanie, a nasz wysiłek jest dodatkowo wspierany przez podobnie myślących partnerów, którzy pomagają zwiększyć zasięg naszych inicjatyw – powiedział John Stokes, szef New Balance Global Sustainability.

Odpowiedzialne Przywództwo (Responsible Leadership)

W ramach kompleksowej strategii Odpowiedzialnego Przywództwa New Balance zamierza znacząco zmniejszyć emisję dwutlenku węgla w przyszłości, w czym pomóc ma szereg inicjatyw zaplanowanych do 2030 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Energia odnawialna: Do roku 2025 New Balance w całej globalnej działalności będzie korzystać z energii elektrycznej pochodzącej w 100% z odnawialnych źródeł, a jako sygnatariusz Karty działań przemysłu modowego na rzecz klimatu (org. Fashion Industry Charter for Climate Action) planuje zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych o 30%.

Długowieczność i zamknięty cykl życia produktu: New Balance do 2025 roku zamierza wdrożyć politykę zero waste i nie wysyłać żadnych odpadów ze swoich fabryk obuwia na wysypiska śmieci. Natomiast od tego roku startuje z pilotażowym programem naprawy odzieży, który jest częścią szerszej inicjatywy związanej z wydłużonym i zamkniętym cyklem życia produktu i mającej na celu rozwiązanie problemu odpadów pokonsumenckich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Materiały niskoemisyjne: Poliester i skóra to dwa surowce, które w przypadku New Balance mają największy wpływ na klimat. Jako pierwszy krok w kierunku obniżenia tego negatywnego oddziaływania, do 2025 roku marka zamierza pozyskiwać przynajmniej 50% poliestru z recyklingu i 100% skóry ekologicznej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ochrona przyrody: Do końca 2021 roku New Balance przekaże 1% ceny detalicznej wszystkich butów Fresh Foam Hierro v6 sprzedanych w USA na rzecz organizacji ekologicznej 1% for the Planet, co umożliwi wsparcie organizacji zajmujących się zmianami klimatycznymi i ochroną terenów zielonych.

Siła kobiet: Aby wspomóc równouprawnienie kobiet oraz zapewnić im poczucie stabilności, bezpieczeństwa i podnieść poczucie sprawczości, New Balance dąży do tego, by do 2025 roku 100% kobiet w zatrudnionych fabrykach obuwia mogło korzystać z zajęć edukacyjnych i kursów zawodowych.