„Poszło” to utwór Vito Bambino inspirowany wartościami marki Jaguar, którego premiera odbyła się 7 kwietnia tego roku. Utwór został odtworzony ponad milion razy w ciągu 3 tygodni, a sam artysta podkreśla pełną niezależność podczas współpracy z marką Jaguar w procesie twórczym.
Jaguar chciał tak naprawdę tylko przyglądać się przy pracy w jakiś dyskretny, nienachalny sposób. To się nie zdarza, żeby dawali tak wolną rękę w takich kampaniach, więc miałem kolejne potwierdzenie i utwierdzenie w tym, że dobrze zrobiłem, dobrze wybrałem, bo tutaj chodzi o mnie, a nie o takiego, jakiego media chciałyby widzieć – mówi o współpracy w projekcie Jaguar Originals Vito Bambino.
Zobacz również
Kamera towarzyszyła Vito podczas nagrywania teledysku, ale również w trakcie pracy nad utworem i w prywatnych sytuacjach. Artysta zaprasza nas do swojego świata i w swobodnej rozmowie opowiada o swoich wartościach, o procesie twórczym, o inspiracjach i realizowanych wyzwaniach, które zaczynają się od odwagi.
Krok po kroku poznajemy pracę Vito, a on sam przybliża nam swoje artystyczne credo. Artysta podkreśla, że odwaga w jego pracy twórczej jest najważniejsza, bo jest prawdą, która łączy go w prostej linii z odbiorcą. Vito podsumowuje dotychczasową współpracę z brytyjską marką stwierdzeniem – „Zaufaliśmy sobie z Jaguarem” i dodaje, że dla niego wartości Jaguara i współpraca z nim są naturalnym uzupełnieniem jego artystycznej osobowości.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach