Viva Summer – nowa kampania marki Yokaba

Kampania „VIVA SUMMER” polskiej marki Yokaba dotyczy nowej kolekcji lakierów hybrydowych oraz hybrydo-żelowych. Komunikacja digital obejmuje kampanie w systemie Facebook Ads, email marketing, współpracę w zakresie influencer marketing, dedykowane szkolenia stacjonarne i materiały reklamowe offline.
O autorze
0 min czytania 2022-06-20

Viva Summer to kampania promująca nową kolekcję lakierów hybrydowych „Gentle” oraz lakierów hybrydo-żelowych „Noble”. W przekazie nawiązuje do soczystych neonowych kolorów w nawiązaniu do symbiozy z przyrodą. Materiały graficzne przygotowane zostały w klimacie tropikalnego lata mieniącego się różnymi barwami.

Natura to nieodzowny element komunikacji maki Yokaba, a firma zwraca uwagę na piękno pochodzące prosto z przyrody. Marka przyjazna jest środowisku naturalnemu, ogranicza zużycie plastiku, poprzez użycie eko-wypełnienia przy wysyłkach produktów. Wybrane opakowania wykonane są z plastiku HDPE, który jest poddawany recyklingowi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj