Ruszyła polska odsłona kampanii wspierającej nową odsłonę zapachu Miss Dior Eau de Parfum, którego ambasadorką jest Natalie Portman.
Spot będzie emitowany do końca września w wybranych stacjach TV i jest częścią globalnej kampanii marki „What would you do for love?”. W ramach globalnej kampanii Dior stworzył inicjatywę #DIORLOVECHAIN.
Zobacz również
Za każde udostępnienie hashtagu na Instagramie i Twitterze marketer przekaże 1$ dla WE Charity – globalnej organizacji charytatywnej, która zajmuje się wspieraniem potrzebujących rodzin, zapewniając im środki niezbędne do wyjścia z ubóstwa i poprawiając jakość ich życia.
Aktywację wspierają m.in. Natalie Portman, Johnny Depp, Bella Hadid, Robert Pattinson, Charlize Theron, Jennifer Lawrence czy Winnie Harlow.
Vizeum Polska od 2013 r. odpowiada za zakup i planowanie TV, mediów online i outdoor dla należących do Dior zapachów J`Adore, Miss Dior oraz Sauvage.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing