Janczewski jest autorem książki “CeWEBryci. Sława w sieci”, kulturoznawcą, badaczem mediów i jak sam się określa, internetofilem. Ukończył SWPS.
– Postanowiliśmy zmienić organizację tego typu projektów z trzech powodów: skali, ambicji międzynarodowych i rozwoju rynku. Pierwsze, pionierskie akcje z blogerami prowadziliśmy już w 2008 roku. Wtedy trzeba było tłumaczyć, czemu to w ogóle ma sens, dziś marketerzy w większości nauczyli się współpracować z blogerami. Teraz rocznie realizujemy prawie sto projektów, angażując do nich ponad 1500 liderów opinii. Bardzo wielu klientów uznaje je za stały element swojego planu marketingowego. Przygotowujemy się też do wprowadzenia podobnych usług na skalę europejską. Rynek oczekuje akcji skutecznych i umiejętności wpisania ich w mierzalne cele marketingowe oraz kreatywnych i spektakularnych mechanizmów, w większej skali. Zmiany w naszej strukturze są odpowiedzią na te potrzeby. Kompetencje dotyczące współpracy z blogerami zbiera kilka zespołów w agencji, ale postanowiliśmy także utworzyć dedykowane stanowisko w dziale strategicznym, które powierzamy Michałowi – wyjaśnia powody decyzji Michał Wolniak, Chief Strategy Officer VML Poland.