VML Poland wygrała przetarg na strategiczne partnerstwo i obsługę marki Cheetos w Internecie

VML Poland wygrała przetarg na digitalową strategię komunikacji i obsługę internetowej obecności marki Cheetos na rynku polskim. Dla drugiej największej marki w portfolio snackowym PepsiCo agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie komunikacji w social media (m.in. Facebook)...
O autorze
0 min czytania 2015-12-15

…oraz realizację kilku dużych aktywacji. Pierwsza z nich wystartuje już w lutym 2016 roku.

W przetargu brały udział cztery agencje. Na wybór zwycięzcy wpłynęły m.in. efektywna realizacja zadań postawionych w briefie oraz innowacyjne, zwłaszcza w warstwie technologicznej, rozwiązania kreatywne zaproponowane przez VML Poland.

To kolejna marka z portfolio PepsiCo, której obsługę koncern powierzył agencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj