VML Poland wygrywa przetarg marki Żywiec

Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg reklamowy na digitalową obsługę flagowej marki Żywiec. Po czterech latach wraca ona do portfolio VML Poland (wtedy Pride&Glory Interactive). Agencja odpowiadać będzie za strategiczno-kreatywną obsługę marki w mediach społecznościowych...
O autorze
0 min czytania 2017-04-05

wybrane aktywacje w Internecie oraz bieżącą komunikację i aktywację tegorocznej edycji Męskiego Grania.

Współpraca z fantastycznym zespołem marki Żywiec to kawałek historii naszej agencji, szczególnie jej krakowskiej części. Nie sposób ukryć, że to zwycięstwo smakowało wyjątkowo dobrze. Wszyscy liczymy, że kolejna odsłona naszej współpracy zaowocuje jeszcze ciekawszymi, jeszcze bardziej efektownymi kampaniami niż te sprzed lat. – Dawid Sczepaniak, Executive creative director w VML Poland

Strony nie ujawniają czasu trwania umowy oraz jej warunków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj