…i drukowanej, by wspólnie z Danonkiem przeżywać wyjątkową, urodzinową przygodę. Autorami kampanii są agencje VML Poland i Y&R.
Dedykowana strona internetowa urodziny.danonki.pl zawiera mechanizm umożliwiający samodzielne stworzenie spersonalizowanej bajki. Poprzez internetowy kreator każdy rodzic może wybrać płeć, podać imię i wgrać zdjęcie dziecka, by zobaczyć swoją pociechę w roli bohatera przygód Danonka.
Zobacz również
Oprócz nagrody gwarantowanej w postaci cyfrowej wersji bajki konsumenci mogą również otrzymać książkę w formie drukowanej. Ich nakład ograniczony jest do 10 tys. sztuk. Promocją, która potrwa do końca czerwca 2016 roku, objęte są Danonki z kodami-zdrapkami i Danonki w saszetkach 70 g. W celu otrzymania e-book należy kupić 1 opakowanie produktu objętego promocją i wprowadzić na stronie urodziny.danonki.pl unikatowy kod umieszczony na opakowaniu lub dodać paragon potwierdzający zakup (w przypadku produktów nie zawierających kodu). Odbiór książeczki drukowanej wymaga zakupu 5 opakowań promocyjnych.
Kampanię wspierać będzie 6-sekundowy tag promocyjny dodany do spotu telewizyjnego „Danonki Powiedz Tak”, intensywne działania sklepowe oraz blogerzy i działania PR.
Za koncepcję kreatywną odpowiadają VML Poland oraz Y&R. Za przygotowanie strony i mechanizmu tworzenia spersonalizowanych bajek odpowiada VML Poland. Kampanię w sklepach prowadzi Labstore. Zakup mediów – Mediacom. Autorzy słów i ilustracji – Jestem w Bajce.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing