Do zadań Pawła Matwiejczuka należeć będzie rozwój usług e-commerce w VML oraz rozbudowa w pełni operacyjnego i skalowalnego zespołu specjalistów odpowiadającego na zapotrzebowanie zarówno lokalnych, jak i globalnych klientów grupy. Zespół zapewnia kompleksową obsługę planowania strategicznego obecności w e-commerce, kreację i optymalizację contentu dostosowanego do kanałów digital, zarządzanie hurtowniami danych, usługi demand generation oraz analitykę CRM/MA. Integruje także usługi e-commerce z oferowanymi przez agencję usługami digitalizacji oferty klientów w brick&mortar (sklepach fizycznych). Dodatkowo, Paweł Matwiejczuk odpowiadał będzie za współpracę z biurami VML Commerce & Retail na świecie.
Wiedza i rozległe doświadczenie Pawła będzie świetnym uzupełnieniem interdyscyplinarnego teamu VML. To, że nikt już nie może ignorować rozwoju e-commerce, jest oczywiste. Ale wielu marketerów nadal stoi przed wyzwaniem, jak efektywnie połączyć swoją obecność w e-commerce z brick&mortar odpowiadając na zmiany rynkowe oraz jak integrować oba kanały. Na tym polu nasza metodyka planowania Connected Consumer Experiences buduje solidną przewagę konkurencyjną, a wiedza i energia Pawła pozwoli nam wypracowane rozwiązania sprawnie i w sposób skalowalny wdrażać u klientów – MICHAŁ WOLNIAK, PRESIDENT & HEAD OF ADVISORY W VML POLAND.
Zobacz również
Paweł Matwiejczuk zdobywał doświadczenie zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Pracował m.in. w EG+ Worldwide, gdzie zajmował się globalnymi projektami dla HP Enterprise, w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, gdzie odpowiadał za międzynarodowe inicjatywy dla takich klientów jak P&G, Mattel, GSK, Mars czy 3M. Ostatni rok sprawował funkcję globalnego wicedyrektora marketingu w centrali firmy GetResponse, jednego ze światowych liderów e-mail marketingu i marketing automation.