Agencja VMLY&R ogłosiła wczoraj zawarcie partnerstwa z Scholz & Friends Group, należącą do WPP spółką, obejmującą niemieckie agencje, takie jak Scholz & Friends, deepblue networks, RessourcenReich czy Blumberry.
Zatrudniająca niemal 1000 pracowników w czterech lokalizacjach, w Hamburgu, Berlinie, Düsseldorfie i Zurychu Scholz & Friends Group znacząco zwiększy obecność agencji VMLY&R w Europie i zapewni sieci bezkonkurencyjną pozycję w Niemczech, będących największym rynkiem w Europie kontynentalnej. Z kolei dzięki aliansowi z VMLY&R Scholz & Friends Group zyska nowe możliwości związane z globalnymi klientami i realizacją planów ekspansji.
Zobacz również
Obecne usługi Scholz & Friends Group obejmują wszystko od tradycyjnego brand experience i influencer marketingu po public relations, digital media oraz cyfrowe platformy, usługi i produkty. Paleta tych rozwiązań zostanie włączona do strategii Centrum Kompetencji agencji VMLY&R w regionie EMEA z myślą o dostarczaniu w pełni zintegrowanej oferty o skali i głębi obejmującej całą Europę.
W 2019 roku Scholz & Friends Group stworzyła niezwykle entuzjastycznie przyjętą kampanię, The Tampon Book, wykorzystującą opakowanie w formie książki do walki z 19% podatkiem, którym objęte są kobiece produkty higieniczne, a który dorównuje wysokością podatkowi od dóbr luksusowych. Kampania została nagrodzona pierwszym Grand Prix w kategorii PR dla Niemiec w historii Cannes Lions. Wykraczając poza tradycyjną reklamę, agencja stworzyła również niezwykłe rzeźby i kompozycje przestrzenne dla Berliner Philharmoniker, zdobywając Złote i Srebrne Lwy.
Do klientów Scholz & Friends Group należą jedne z najbardziej kultowych i znanych globalnych i lokalnych marek, takich jak Unilever, Mondelez, Siemens, Vodafone, Tchibo, Deka Investments, Henkel, RWE i Migros, a także liczne niemieckie stowarzyszenia i ministerstwa Republiki Federalnej Niemiec.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Obie sieci Grupy WPP, które weszły w partnerstwo, rozpoczęły już aktywną współpracę w zakresie nowych obszarów działalności, integracji klientów i ekspansji możliwości.
Słuchaj podcastu NowyMarketing