Nie ma nic gorszego niż zranione poczucie niezależności młodego człowieka. Na pozostałe drobne rany młodych przychodzi firma HARTMANN z produktami DermaPlast oraz Tiritas. Opatrunki zostały stworzone specjalnie dla tych, którzy wyrośli już z czasów zamiłowania do bajkowych postaci, ale wciąż przywiązują dużą wagę do wszystkiego, co dotyczy ich samych, pozwala im się wyróżnić i dodaje pewności siebie.
Which Plaster Fits Your Lifestyle?
Zobacz również
Nowa kampania HARTMANN sięga po hasła pojawiające się w codziennej komunikacji młodych odbiorców: Feel Free, Today is Your Day, Dare to Dream, You are Amazing. Slogany umieszczone na plastrach odnoszą się do wyboru stylu życia bądź decyzji, które pozwolą młodym ludziom kształtować siebie i swój wizerunek.
Agencja VMLY&R odpowiada za digitalową część kampanii, w ramach której przygotowała key visual, kreacje social media i programmatic, filtry Instagram, animowane GIF-y w Messengerze, formaty wideo do serwisów Snapchat i TikTok, kartę produktową oraz landing page. Wszystkie materiały złożyły się na toolkit, czyli przewodnik po narzędziach i rekomendacjach ich stosowania, przygotowany do implementacji na rynek hiszpański i rumuński. Tookit opracowany został z myślą o komunikacji produktu do młodych ludzi, jak i farmaceutów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]