VMLY&R określona mianem Strong Performer wśród globalnych dostawców usług Digital Experience

VMLY&R została sklasyfikowana jako Strong Performer w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Global Digital Experience Agencies, Q4 2019”. VMLY&R znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie.
O autorze
1 min czytania 2019-11-20

W kategorii bieżąca oferta agencji VMLY&R przyznano drugą najwyższą notę spośród wszystkich analizowanych podmiotów. Forrester zwraca uwagę, że „klienci lubią kreatywność VMLY&R, sposób zarządzania relacjami z klientami i chęć poznawania ich przedsiębiorstw i kultur”. Jeden z klientów agencji powiedział: „Stali się częścią naszej rodziny i wspólnie z nami tworzą wewnętrzną kulturę firmy”.

Jak zauważa Forrester, przyszłość branży digital experience rysuje się diametralnie inaczej niż jej przeszłość. W przeszłości usługi zarządzania doświadczeniem klienta w digitalu (CX) obejmowały zazwyczaj stronę internetową, aplikację lub kampanię wykorzystującą zestawy narzędzi MarTech/AdTech. Jednak obecnie – i tak będzie już zawsze – digital experience to całość relacji pomiędzy klientem lub pracownikiem a przedsiębiorstwem.

– Uważamy, że uzyskanie tytułu Strong Performer w raporcie Forrestera pokazuje, jak doskonale nasze zespoły współpracują ze sobą, aby z powodzeniem dostarczać klientom najwyższej jakości usługi z zakresu kreatywnego brandingu i customer experience. Jako agencja tworzymy coś bardzo niezwykłego i z entuzjazmem dążymy do dalszego rozwoju i ewolucji naszych możliwości na całym świecie – powiedział Jon Cook, globalny CEO VMLY&R.

Niezależny raport Forrester Wave typuje liderów (Leaders), silnych graczy (Strong Performers), pretendentów (Contenders) i kandydatów (Challengers). Ocena uwzględnia wyłącznie najlepsze agencje digital experience na rynku, w związku z czym nie przedstawia pełnego krajobrazu usługodawców w danej branży. Na potrzeby raportu Forrester ocenił 14 dostawców usług.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Subskrybenci Forrestera mogą zapoznać się z kompletnym raportem tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing