Dokonywana przez ośrodek niezależna ocena agencji bierze pod uwagę możliwość realizacji przez nie wizji rozwoju, jak i ich kompleksowość.
– Nasze podejście polega na budowaniu tzw. connected brands i transformacji cyfrowej opartej na doświadczeniach. Wynik badania Gartnera jest świadectwo tego, że nasze pozycjonowanie przekłada się na efektywny sposób pracy z klientami. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy zostać ponownie uznani za Lidera – mówi Jon Cook, CEO VMLY&R
Zobacz również
Gartner definiuje „Leaders Quadrant” (Kwadrant Liderów) jako „agencje, które mają szeroki zakres głębokich zdolności w obrębie wszystkich kompetencji, zwłaszcza tych związanych z usługami strategicznymi (które obejmują umiejętności z zakresu strategii biznesowej i transformacji cyfrowej). Liderzy wdrażają wszechstronne, skuteczne rozwiązania, które wykorzystują pokaźne inwestycje w kreatywne talenty i technologię w marketingu. Inwestują własne środki na badania i rozwój, aby ustalać kierunek, w jakim rozwijał się będzie rynek. W rezultacie Liderzy to dostawcy usług, których warto obserwować w procesie nieustannej ewolucji i transformacji marketingu w cyfrowym świecie.
Liderzy prowadzą rentowną działalność bez względu na globalną sytuację gospodarczą. W relacjach z klientami wykraczają daleko poza kampanie marketingowe, często uczestnicząc w przetargach spoza ich głównego sektora (np. zapytania ofertowe z dziedziny doradztwa w zakresie zarządzania, kształtowania czy rozwoju produktu). Liderzy pomagają swoim klientom rozwijać platformy marketingu cyfrowego opracowane pod kątem systemowego wzrostu i skali. Robią to, wykorzystując własne istotne kompetencje i fachową wiedzę z zakresu realizacji programów marketingu cyfrowego w oparciu o dane i ich analizy”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach