Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

VMLY&R wśród najlepszych agencji reklamowych świata według „Ad Age” 2020 A-List

Drugi rok z rzędu sieć VMLY&R została określona mianem „Agency to Watch” w rankingu Agency A-List, ogłaszanym co roku przez magazyn „Ad Age”.
O autorze
0 min czytania 2020-04-27

W uzasadnieniu przygotowanym przez Lindsay Rittenhouse, dziennikarkę „Ad Age”, czytamy m.in.:

W pierwszym roku działalności pod jednym szyldem jako VMLY&R, agencja pokazała, że może rozwijać się jako doświadczony digitalowy i kreatywny gracz na rynku. Udowodniła, że staje się potężną siłą w branży. Wszystko to w czasie łączenia dwóch wartych 500 milionów dolarów sieci reklamowych: VML i Y&R, które łącznie posiadają 82 biura na sześciu kontynentach. Z kreatywnego punktu widzenia, sieć VMLY&R kontynuowała rozwój zadziornej osobowości marki Wendy’s w social media, i nawet pomogła jej w przeniknięciu do gamingu. Dodatkowo, wykupiła pełen seksistowskich treści polski magazyn erotyczny tylko po to, aby go zamknąć, wydając wcześniej jego ostatni numer wypełniony treściami związanymi z kwestiami równościowymi.
Wkrótce poznamy także zwycięzców Ad Age Creativity Award.