VMLY&R z kolejną zaskakująco satysfakcjonującą kampanią dla adidas ZX 2K BOOST

Agencja VMLY&R Poland opracowała strategię i koncepcję launchu nowego modelu adidas ZX 2K BOOST. To kolejna kampania, której osią jest satysafakcja płynąca z użytkowania nowej odsłony tej serii butów.
O autorze
1 min czytania 2020-11-04

Po zaskakująco przyjemnej kampanii w sierpniu, futurystyczny ZX 2K BOOST tym razem zaprasza do szalonego świata naukowców. Zetknięcie z nową odsłoną tego modelu to pewnego rodzaju eksperyment, którego celem jest jeszcze większa satysfakcja.

adidas w świecie gamerów

Nauka spod znaku ZXIENCE stała się inspiracją do zaistnienia adidas Originals w świecie gamingu. Podobnie jak w pierwszej odsłonie kampanii adidas ZX 2K BOOST, motywem przewodnim było oddly satisfying, dlatego gamerzy – Jacob4yt oraz Yoshihito Mayoshe otrzymali niezwykle satysfakcjonujące gaming bloby (dedykowane pedały sterujące do gry), które umożliwiły im testowanie nowego modelu ZX.

W ramach wyzwania przygotowanego przez adidas musieli zagrać w Fortnite nogami przy użyciu gaming bloba. Ich zadaniem było przejście specjalnie stworzonej mapy, do powstania której inspiracją była najnowsza kolorystyka adidas ZX 2K BOOST.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O przetestowanie nowego modelu ZX 2K BOOST zostały poproszone również streamerki: al3xandrasofficial oraz nieuczesana. Agencja wraz z marką na potrzeby kampanii nawiązały współpracę ze startupem inStreamly.

Kampania prowadzona była w digitalu, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów. Działania trwały od 1 do 31 października.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za strategię, kreację, produkcję gaming blob, social listening, moderację oraz współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R. Media zakupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Współpracę z inStreamly realizowała agencja Devils One.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się