Po zaskakująco przyjemnej kampanii w sierpniu, futurystyczny ZX 2K BOOST tym razem zaprasza do szalonego świata naukowców. Zetknięcie z nową odsłoną tego modelu to pewnego rodzaju eksperyment, którego celem jest jeszcze większa satysfakcja.
adidas w świecie gamerów
Zobacz również
Nauka spod znaku ZXIENCE stała się inspiracją do zaistnienia adidas Originals w świecie gamingu. Podobnie jak w pierwszej odsłonie kampanii adidas ZX 2K BOOST, motywem przewodnim było oddly satisfying, dlatego gamerzy – Jacob4yt oraz Yoshihito Mayoshe otrzymali niezwykle satysfakcjonujące gaming bloby (dedykowane pedały sterujące do gry), które umożliwiły im testowanie nowego modelu ZX.
W ramach wyzwania przygotowanego przez adidas musieli zagrać w Fortnite nogami przy użyciu gaming bloba. Ich zadaniem było przejście specjalnie stworzonej mapy, do powstania której inspiracją była najnowsza kolorystyka adidas ZX 2K BOOST.
O przetestowanie nowego modelu ZX 2K BOOST zostały poproszone również streamerki: al3xandrasofficial oraz nieuczesana. Agencja wraz z marką na potrzeby kampanii nawiązały współpracę ze startupem inStreamly.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kampania prowadzona była w digitalu, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów. Działania trwały od 1 do 31 października.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za strategię, kreację, produkcję gaming blob, social listening, moderację oraz współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R. Media zakupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Współpracę z inStreamly realizowała agencja Devils One.