„Vogue Polska” rozpoczyna przyjmowanie zgłoszeń do pierwszej edycji plebiscytu poświęconego najlepszym produktom i usługom związanym z pielęgnacją i makijażem. Spośród nadesłanych zgłoszeń redakcja magazynu wskaże nominacje w 35 urodowych kategoriach. Zostaną one zaprezentowane w specjalnym wydaniu „Vogue Uroda” (na rynku 10.06.2021). Zwycięzców, których wyłoni grono zaproszonych do jury ekspertów, poznamy już w sierpniu. Konkurs ma charakter otwarty, a zgłoszenia dla firm są bezpłatne.
Plebiscyt „Vogue Polska Beauty Awards” łączy się zarówno z wydaniem specjalnym „Vogue Uroda”, w którym ogłoszone zostaną nominacje, jak i z serwisem Vogue.pl, za pośrednictwem którego przyjmowane są zgłoszenia oraz gdzie na bieżąco komunikowane będą wszystkie etapy konkursu i relacje z wydarzeń towarzyszących.
Zobacz również
– Tematy dotyczące pielęgnacji twarzy i ciała, trendów w makijażu, innowacyjnych zabiegów kosmetycznych, produktów do włosów czy oryginalnych zapachów cieszą się ogromnym zainteresowaniem naszych czytelniczek i czytelników – zarówno w wydaniu online’owym, jak i tradycyjnym. Wiemy, że rekomendacje naszych redaktorów oraz współpracujących z redakcją ekspertów mają dla odbiorców naszego magazynu niebagatelną wartość. Stąd decyzja, żeby stworzyć autorską, rodzimą wersję plebiscytu o światowej renomie i podsumować najciekawsze premiery oraz wydarzenia w branży – mówi Hanna Rydlewska, dyrektorka wydawnicza „Vogue Polska”.
Polska edycja międzynarodowych nagród „Vogue Beauty Awards” to nowy produkt w portfolio Visterii, która od 3 lat wydaje magazyn „Vogue Polska”.
Więcej szczegółów na www.vogue.pl/a/vba2021
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing