>>> Jak marki włączają się w walkę z koronawirusem?
Marka Volkswagen Polska poszła w ślady brazylijskiego oddziału sieci McDonald’s i również rozdzieliła swoje charakterystyczne logo, by zwrócić uwagę na konieczność zachowania bezpiecznego dystansu.
Zobacz również
Podobny zabieg zastosowała Coca-Cola w swoim logo, które znalazło się na billboardzie umieszczonym przy popularnym nowojorskim placu Times Square.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Belgijski oddział Burger Kinga z kolei postanowił nieco przerobić charakterystyczny szyld, który widnieje na ścianie restauracji sieci, dając tym samym swoim klientom jasny przekaz – „Stay Home”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tutaj ponownie przykład z naszego rodzimego rynku – firma elektroniczna PIXEL również pokusiła się o tymczasowe rozłączenie swojego znaku.
Poniżej przedstawiamy inne ciekawe kreacje marek.
Play
Żywiec
Mercado Libre
Strauss Elite
National Health Service