Volkswagen, Coca-Cola i Burger King też zwracają uwagę na konieczność zachowania dystansu społecznego w czasach koronawirusa

Volkswagen, Coca-Cola i Burger King też zwracają uwagę na konieczność zachowania dystansu społecznego w czasach koronawirusa
Marki postanowiły wykorzystać siłę swoich przekazów, aby zwrócić uwagę na to, jak ważne jest zachowywanie dystansu społecznego, by uchronić się przed zarażeniem koronawirusem. Przedstawiamy najciekawsze kreacje brandów, które poruszają tę istotną kwestię.
O autorze
0 min czytania 2020-03-25

>>> Jak marki włączają się w walkę z koronawirusem? 

Marka Volkswagen Polska poszła w ślady brazylijskiego oddziału sieci McDonald’s i również rozdzieliła swoje charakterystyczne logo, by zwrócić uwagę na konieczność zachowania bezpiecznego dystansu. 

Podobny zabieg zastosowała Coca-Cola w swoim logo, które znalazło się na billboardzie umieszczonym przy popularnym nowojorskim placu Times Square.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Belgijski oddział Burger Kinga z kolei postanowił nieco przerobić charakterystyczny szyld, który widnieje na ścianie restauracji sieci, dając tym samym swoim klientom jasny przekaz – „Stay Home”. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tutaj ponownie przykład z naszego rodzimego rynku – firma elektroniczna PIXEL również pokusiła się o tymczasowe rozłączenie swojego znaku.

Poniżej przedstawiamy inne ciekawe kreacje marek.

Play

Żywiec

Mercado Libre

Strauss Elite

National Health Service