Volkswagen Polo – od 40 lat przykład bezpieczeństwa i oszczędności

1 maja rozpoczęła się kampania reklamowa nowego Volkswagena Polo. Ponieważ samochód ten od 40 lat wyznacza standardy w swojej klasie, kampania odbywa się pod hasłem „Polo. Masz pewność”.
O autorze
1 min czytania 2015-05-08

O wszystkich najważniejszych zaletach tego modelu można przekonać się dzięki spotom telewizyjnym i radiowym oraz komunikacji na nośnikach przeznaczonych dla lokalnych dealerów Volkswagena, przygotowanych przez agencję Hand Made. Za szeroką, taktyczną kampanię online, odpowiada agencja interaktywna K2. Strategię komunikacji przygotował do mediowy MediaCom Warszawa, odpowiedzialny też za zakup mediów do kampanii.

Kampania w sposób szczególny odnosi się do troski, jaką użytkownicy samochodów darzą swoich bliskich. Chęć zapewnienia im bezpiecznego i niezawodnego środka transportu każe zastanowić się nad wyborem samochodu do codziennego użytkowania. Polo stanowi idealny wybór i w naturalny sposób daje użytkownikom poczucie pewności, dzięki znakomitym wynikom w testach niezawodności i bezpieczeństwa oraz wyjątkowo oszczędnym silnikom. Komunikacja podkreśla również zalety specjalnej oferty z kredytem EasyBuy 50% i wyjątkowym pakietem korzyści, dzięki którym kupno wymarzonego Volkswagena staje się jeszcze prostsze i pozwala cieszyć się nowym samochodem bez obciążania domowego budżetu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj