„Rowenta Volume 24 to innowacyjny produkt należący do nowej kategorii urządzeń przeznaczonych do stylizacji włosów, zwanych volumizer. Pozwala on na nadanie włosom niesamowitej objętości, która utrzymuje się przez cały dzień. Sekretem urządzenia jest unikalna, ceramiczna rolka nagrzewająca, która pozwala zwiększyć objętość włosów, chroniąc je przed uszkodzeniem, dzięki czemu włosy są zdrowe i bardziej lśniące. – powiedziała Katarzyna Namiota Account Executive z agencji Publicis i dodała: „Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na nowy produkt. By osiągnąć założony cel posługujemy się kreacją stworzoną przez Publicis Conseil i adaptowaną na polski rynek. Najskuteczniejszym medium w takich przypadkach jest telewizja, dlatego spoty zachęcające do wypróbowania volumizera będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych.”
Na potrzeby kampanii Publicis Poland przygotował trzydziestosekundową reklamę, która ukaże się na antenie kanałów należących do stacji: TVP, TVN i Polsat.
Zobacz również
W agencji Publicis przy realizacji kampanii pracowali: Michał Łągiewka (Senior Copywriter), Agnieszka Mazur (Account Director), Katarzyna Namiota (Account Executive). Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Mindshare
Marka Rowenta należy do Group SEB – koncernu, który współpracuje z agencją Publicis od ponad 20 lat.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce