W trosce o środowisko naturalne marka Volvo konsekwentnie zwraca uwagę na ekologiczne spędzanie świąt Bożego Narodzenia i już po raz trzeci otwiera „Wypożyczalnię choinek”. W dniach 19 – 23 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów w Autoryzowanych Salonach Volvo na terenie całej Polski na wszystkich chętnych czekać będą żywe choinki w doniczkach. Po uiszczeniu 55 zł bezzwrotnej kaucji choinkę będzie można zabrać do domu. Jej zwrot powinien nastąpić do 8 stycznia br, do miejsca, z którego została wypożyczona. Lista salonów Volvo, które biorą udział w akcji, jest dostępna na stronie.
– Obserwujemy coraz dłuższą kolejkę chętnych do wypożyczenia żywej choinki na święta, którą potem zwrócimy naturze. Dlatego Volvo Car Poland co roku zwiększa zasięg tej akcji. W pierwszej edycji do chętnych trafiło 200 drzew w donicach. Z ubiegłorocznej „Wypożyczalni” skorzystało cztery razy więcej chętnych! W tym roku pula choinek została po raz kolejny zwiększona i wynosi 1200 drzewek. Do tego zobowiązaliśmy się zasadzić 10 razy więcej drzew niż wypożyczyliśmy. Na naszych oczach społeczeństwo staje się coraz bardziej wrażliwe na kwestie środowiskowe – zauważa Stanisław Dojs, PR manager Volvo Car Poland.
Zobacz również
W ramach ubiegłorocznej akcji Volvo posadziło w Nadleśnictwie Cewice na Kaszubach ponad 7 tys. drzew iglastych, które rosną na powierzchni ponad 1 hektara. Ponieważ las mieszany jest bardziej odporny na ataki szkodników, posadzono je razem z kilkoma tysiącami sadzonek drzew liściastych. W tym roku marka stawia sobie kolejny ambitny cel – wspólnie z Polakami chce zasadzić kolejny las i zwiększa swoje zobowiązanie – za każde wypożyczone drzewko zasadzi kolejnych 10.
– Wypożyczanie choinek i sadzenie drzew to kolejny element ekologicznej układanki. Jako firma wdrażamy wiele konkretnych rozwiązań, aby prowadzić działalność biznesową w sposób zrównoważony. Coraz szersza gama silników z napędem niskoemisyjnym, wykorzystanie do produkcji samochodów ekologicznych i odnawialnych źródeł energii, szacunek do zasobów naturalnych, wykorzystanie surowców wtórnych, to tylko niektóre z obszarów naszej odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego – zwraca uwagę Stanisław Dojs.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pozostając w temacie świąt, zachęcamy do zerknięcia na nasz przegląd tegorocznych bożonarodzeniowych kampanii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing