Głównym celem powstania nowej agencji jest identyfikacja obszarów wzrostu i aktywacja potencjału klientów w kanałach online. Procesy opracuje w ramach agencji Voyager – Lucie Dessarts, managerka z dwunastoletnim stażem w czołowych spółkach branży FMCG, takich, jak P&G, Nestlé czy l’Oréal, w których odpowiedzialna była za rozwój E-biznesu, kanałów digital, marketingu i reklamy.
– Dziś szczególnie wyraźnie widać, jak świat zmienia się z dnia na dzień – także ten biznesowy. Nowe zachowania klienckie, firmy oparte na ekosystemach digitalowych, związane z nimi potrzeby marek – to wszystko obszary, w których potencjał`Brand New Galaxy jest olbrzymi.Odpowiadając na to zapotrzebowanie, powołujemy do życia nową agencję E-biznesową – Voyager. Nasze bogate doświadczenie w branżach FMCG, kosmetycznej i zdrowotnej, pozwala ocenić potrzeby klientów i opracować dla nich indywidualne rozwiązania. Wierzę, że wraz z międzynarodowymi ekspertami z najwyższej półki, takimi jak Lucie Dessarts, nasza Galaktyka będzie rosła z prędkością światła – mówi Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy.
Zobacz również
– Wyobrażam sobie nowy rodzaj agencji, która rozumie wyzwania klientów FMCG i ich partnerów detalicznych, wspierając ich spojrzeniem 360°. Voyager przyspieszy rozwój komercyjnego e-biznesu od optymalizacji treści, aż po maksymalizację zwrotu z inwestycji w działania online. Jestem podekscytowana perspektywą współtworzenia nowej spółki w atmosferze ciągłego rozwoju, która epatuje z Brand New Galaxy – mówi Lucie Dessarts.
Voyager będzie realizować globalne zlecenia, z silną pozycją w Europie i kluczowymi zespołami ulokowanymi w Paryżu i Warszawie. To dziesiąta jednostka w ramach Brand New GalaxyW 2020 roku niezależny holding otworzył: Robonauts Pictures (Dom produkcyjny E-Commerce), przejął Content26 (agencja o specjalizacji Amazon content & advertising) oraz otworzył nowe biuro MEA w Dubaju.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell