Współpraca merytoryczna agencji i uczelni ma na celu zwiększenie stopnia przygotowania młodych ludzi do rosnących potrzeb rynku pracy. Poprzez aktywne uczestnictwo w zajęciach realizowanych przez V&P studenci otrzymują solidną porcję praktycznej wiedzy marketingowej, a także nabywają podstawowe umiejętności związane z kształtowaniem strategii komunikacji marki.
Przedmiot „Wprowadzenie do komunikacji marketingowej” jest realizowany od tego roku akademickiego, zarówno na studiach stacjonarnych, jak i niestacjonarnych WSNHiD. Za stworzenie i prowadzenie programu po stronie agencji odpowiadają Artur Tomikowski, Strategic Director i Piotr Nowicki, Strategic Planner.
Zobacz również
– Podczas naszych zajęć studenci uczą się m.in., czym jest insight i jak efektywnie dotrzeć do grupy docelowej, jak dobierać kanały komunikacji i korzystać z nowych mediów, a także jak przebiega proces kreatywny kształtowania strategii komunikacji marki – tłumaczy Artur Tomikowski, Strategic Director V&P. – Dzięki praktycznemu charakterowi zajęć i dużej liczbie case studies, które omawiamy pod kątem zastosowania konkretnych narzędzi, studenci są przygotowywani do pracy przy tworzeniu strategii marki – dodaje.
Partnerstwo z WSNHiD jest efektem wcześniejszych doświadczeń ze współpracy z uczelniami w zakresie programu CSR Vision 4 People (V4P). V4P to autorski projekt, którego celem jest dzielenie się marketingową wiedzą i doświadczeniem z młodymi ludźmi wchodzącymi na rynek pracy. Do tej pory do programu przystąpiły m.in. Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Wyższa Szkoła Bankowa oraz Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. W ramach V4P na poznańskich uczelniach przeprowadzono 20 spotkań, w których wzięło udział ponad 1000 studentów.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]