V&P będzie miała za zadanie m.in przygotowanie strategii komunikacji, kreacje materiałów promocyjnych i reklam, w tym spotów reklamowych wykorzystywanych w Internecie, prowadzenie kampanii oraz projekty i wdrożenia wraz z optymalizacją SEO stron internetowych, czy zadania z zakresu współpracy z influencerami. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
W ramach działań digital tworzymy i realizujemy kompleksowe strategie, a prace projektowe poprzedzamy badaniami DCJ oraz szczegółową analizą przy wykorzystaniu narzędzi Google oraz Adobe Analytics. Struktury V&P zasilają specjaliści – UX, SEO, Marketing Automation oraz WEB i BI analitycy, dzięki temu odpowiadamy na potrzeby naszych klientów kompleksowo i in-house. Nasze działania są zawsze zaplanowane tak, aby dostarczać jakościowy traffic i realizować wcześniej zaplanowane i mierzalne KPI – mówi Justyna Szymaszek – head of digital team w V&P.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Jako agencja zapewniamy naszym klientom pełną obsługę z zakresu obecności w social i paid media – od poziomu planowania i tworzenia kontentu, przez jego późniejszą dystrybucję w kanałach własnych i płatnych, po drobiazgowo raportowaną realizację. Cieszymy się na nową, długofalową współpracę z tak uznanym partnerem, jakim jest Polpharma – mówi Mateusz Cygan – business unit director w V&P.