Zmiana brandingu to zwieńczenie kilkuletniego procesu, w którym dotychczasowa oferta została rozszerzona o usługi z zakresu consultingu, badań marketingowych, marketing automation, SEO, analityki czy influencer marketingu.
Nowa nazwa rozwija skrót V&P i wyraża wartości kluczowe dla naszej organizacji: kreatywność rozwiązań oraz ludzi, których kompetencje pozwalają na ich urzeczywistnienie niezależnie od celu, kanału czy wybranych narzędzi. Podkreślamy również kompetencje technologiczne, które sukcesywnie rozwijamy, a które dotychczas nie znajdowały odzwierciedlenia w naszej komunikacji – mówi Kacper Skocki, COO agencji.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Wraz z rebrandingiem wprowadzone zostały zmiany na poziomie struktury oraz nazw poszczególnych działów. Specjalistów od technologii znajdziemy w Innovation & Technology, doświadczonych menadżerów (zarówno accountów, jak i project managerów) w Clients & Projects, copywriterów i projektantów w Concept & Design, a strategów, media i social media plannerów w Strategy & Media. Za marketing agencji odpowiada dział Business Development & PR.
Nowy język komunikacji podkreśla synergię rozwiązań, które oferujemy. Za każdą kreatywną „Vision”, dosłownie i w przenośni, stoi coś więcej. Błyskotliwy pomysł copywritera spotyka się ze świeżym technologicznym rozwiązaniem, głęboka big idea z multikanałową strategią, a customer journey z rozwiązaniami z zakresu marketing automation. Kompetencje spotykają się i zasilają wzajemnie, stąd „&” w centrum naszego nowego brandingu – tłumaczy Marta Glapińska, Concept & Design Director.
W wymiarze wizualnym Vision & People nawiązuje do tradycji, ale ubiera ją w atrakcyjny, aktualny design. Logotyp zbudowany został na bazie dwóch kontrastujących fontów, co podkreśla łączenie kompetencji oraz pozwala połączyć DNA agencji (skuteczny marketing) z agencją skupioną na technologii i innowacjach.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Więcej informacji na nowej stronie agencji: www.visionpeople.agency
Słuchaj podcastu NowyMarketing