Katarzyna Ratajczak jako Social Media Specialist dołączy do zespołu odpowiedzialnego za obsługę profili niektórych klientów agencji, m.in. Kompanii Piwowarskiej czy IKEA Centres Polska. Doświadczenie w branży reklamowej zdobywała, zajmując się marketingiem i mediami społecznościowymi m.in. w Profi-Lingua czy Giacomo Conti.
Jan Kałasznikow w V&P jako Art Director będzie odpowiadał za wcielanie w życie idei kreatywnych – opracowywanie i nadzorowanie projektów od strony wizualnej. W ciągu 26 lat dotychczasowej kariery pracował w takich agencjach jak Just, GPD czy Double Brand, którego jest współzałożycielem.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]