…zespół ShopAlike wziął pod lupę swoje dane z dziedziny “sport” dotyczące użytkowników zainteresowanych tą kategorią.
Zobacz również
Czy wiesz, że my, Polacy, zwariowaliśmy na punkcie Kempingu? Więcej informacji o badaniu na stronie „Sportowe tredny w Europie”.
Badanie jest oparte na rocznych danych zebranych od listopada 2016 r. do listopada 2017 r. Baza danych zawiera informacje o użytkownikach z 13 krajów Europy: Austrii, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Słowacji, Szwecji, Włoch i Węgier. Dane, czyli ilość klików w poszczególne produkty z kategorii “sport” zostały przeanalizowane w celu zrozumienia zachowania użytkowników platform ShopAlike, Ladenzeile oraz Umsolugar, należących do firmy Visual Meta GmbH.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing