W co klikają Europejczycy? Analiza zachowania użytkowników platformy ShopAlike

Jakie są najmodniejsze rodzaje sportów i aktywności rekreacyjnych w Europie? Kiedy nasi sąsiedzi najchętniej zaopatrują się w odzież i akcesoria sportowe? I czy rzeczywiście styczeń pełen postanowień noworocznych jest najważniejszym miesiącem dla tego biznesu? Aby odpowiedzieć na to pytanie...
O autorze
0 min czytania 2018-01-11

…zespół ShopAlike wziął pod lupę swoje dane z dziedziny “sport” dotyczące użytkowników zainteresowanych tą kategorią.

Czy wiesz, że my, Polacy, zwariowaliśmy na punkcie Kempingu? Więcej informacji o badaniu na stronie „Sportowe tredny w Europie”.

Badanie jest oparte na rocznych danych zebranych od listopada 2016 r. do listopada 2017 r. Baza danych zawiera informacje o użytkownikach z 13 krajów Europy: Austrii, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Słowacji, Szwecji, Włoch i Węgier. Dane, czyli ilość klików w poszczególne produkty z kategorii “sport” zostały przeanalizowane w celu zrozumienia zachowania użytkowników platform ShopAlike, Ladenzeile oraz Umsolugar, należących do firmy Visual Meta GmbH.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing