Zalando zaprezentowało nową strategię pozycjonowania i zaktualizowaną tożsamość marki poprzez kampanię „W co mam się ubrać?”. Nowa strategia to krok w kierunku realizacji wizji Zalando, której celem jest stworzenie wiodącego, paneuropejskiego ekosystemu e-commerce dla mody i lifestyle’u. Akcja będzie także podstawą do tworzenia przyszłych kampanii.
Kampania „W co mam się ubrać?” adresuje uniwersalny, codzienny dylemat, który dotyczy wszystkich ludzi, bez względu na ich wiek, miejsce zamieszkania, płeć czy pochodzenie – wyboru ubioru. Występuje w niej m.in. aktor Willem Dafoe, modelka i aktorka Brigitte Nielsen, model i aktor Luka Sabbat oraz twórczyni internetowa i modelka Sabrina Bahsoon, znana jako #TubeGirl.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Nowe pozycjonowanie Zalando koncentruje się na wzmacnianiu pewności siebie klientów w wyrażaniu własnego stylu. Strategia została oparta na szerokich badaniach, które podkreśliły najważniejsze kwestie dla klientów Zalando: wysoka jakość ubrań i marek, poczucie wspólnoty, podążanie za trendami oraz dostęp do inspirujących treści. W odpowiedzi na te oczekiwania Zalando zobowiązuje się do tworzenia ekscytujących, przyjaznych i wyrazistych doświadczeń, które celebrują różnorodność klientów platformy w Europie.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Odświeżona identyfikacja wizualna obejmuje intensywniejszą paletę pomarańczowych barw, odświeżony logotyp, dynamiczne animacje brandowe oraz specjalnie zaprojektowaną czcionkę Zalando, która została stworzona z myślą o lepszej czytelności i dostępności.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Zmiany, które dziś prezentujemy, wykraczają poza zwykłą aktualizację wizualną. Opierając się na silnej wartości marki i rozpoznawalności, którą Zalando wypracowało przez lata, rozwijamy naszą markę, aby odgrywała większą rolę w życiu naszych klientów. Ta ewolucja koncentruje się na pewności stylu i redefiniowaniu sposobu, w jaki nasi klienci łączą się z modą i stylem życia. Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością zaprezentowania tej ewolucji w naszej nowej kampanii, która stanowi pierwszy krok w przedstawieniu nowego pozycjonowania naszej marki oraz odświeżonej jej tożsamości – mówi Anne Pascual, Senior Vice President Design, Marketing and Content w Zalando.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko