W czasie deszczu dzieci się nudzą

TO prawda znana od dawna rodzicom. Dzieci nudzą się też podczas wizyt w banku, dlatego ING Bank Śląski postanowił zagrać z najmłodszymi w gry edukacyjne. Kreację przygotowała agencja MOSQI.TO.
O autorze
1 min czytania 2014-05-27

„Więc tu trzeba by zalecić: w czasie deszczu nie mieć dzieci…”

Można i tak, ale można też sprytniej – zanim zmartwi cię, że twoja pociecha przewróci do góry nogami najbliższy spożywczy, możesz zapewnić mu miłą i pożyteczną rozrywkę. ING Bank w swoich nowych oddziałach wprowadził  interaktywne stanowiska do gier. I tak najmłodsi, za sprawą memory lub rozpoznawania różnic na obrazkach, nie wzniecą buntu podczas rozmów o kredycie.

Interaktywna gratka

– Gry przygotowaliśmy dla dwóch grup wiekowych: maluchów w wieku do 4 lat i dzieci starszych – wyjaśnia Maciej Wiśniewski, Head of Client Service  w MOSQI.TO. – Chcieliśmy nie tylko zająć najmłodszych, ale rozwinąć też ich pamięć i spostrzegawczość.

Memory i gra typu „Znajdź różnicę” posiada 3 poziomy trudności. Zatem w ING każdy młodociany znajdzie coś dla siebie. Najmłodsze dzieci, które jeszcze nie radzą sobie z czytaniem, zobaczą animowany tutorial. W niedalekiej przyszłości w oddziałach zostaną wdrożone następne gry. ING Bank śląski planuje także kolejne projekty przeznaczone dla dzieciaków. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj