Kampania reklamowa pod hasłem „W domu wszystko jest w porządku” potrwa do 12 kwietnia. Spot reklamowy jest emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. Nie brakuje również działań internetowych, ukierunkowanych na odbiorców zdigitalizowanych, które będą prowadzone do 3 maja. Kampania o charakterze displayowym pojawiła się w sklepach poszczególnych dystrybutorów online, np. Al.to, a także na Allegro w ramach promocji spring cleaning. Dodatkowo produkt komunikowany jest na kanale YouTube i na Facebooku. Działania obejmują również product placement. Mop 1-2 Spray MAX marki Vileda będzie można zobaczyć w takich serialach i programach, jak: „Przyjaciółki” i „Nasz Nowy Dom”. Natomiast w ramach działań BTL, 1-2 Spray MAX promowany jest w formie standów POS, w sieciach MAKRO, Slegros, Carrefour, Brico Marche, PSB Mrówka i OBI. Przekaz wspierają działania PR, a także komunikacja w Social Media oraz w punktach sprzedaży.
„W domu wszystko jest w porządku” – nowa kampania reklamowa mopa 1-2 Spray MAX od Viledy
Marka Vileda realizuje zintegrowaną kampanię 360 stopni mopa 1-2 Spray MAX. Na ekranach telewizorów i w internecie można zobaczyć spot prezentujący działanie i właściwości mopa ze spryskiwaczem. Z jego pomocą szybko i efektywnie wyczyścimy każdą powierzchnię – na mokro, ale bez użycia wiadra.
O autorze
1 min czytania
2020-03-27