Grupa planuje zaangażować w działania stowarzyszenia ecommerce z Europy m.in. z Węgier, Niemiec, Czech i Finlandii, z którymi e-Izba współpracuje.
Performance Marketing jest obecnie jedną z najgorętszych gałęzi marketingu, która szybko ewoluuje, poszerzając możliwości wykorzystania go w najbardziej efektywny dla biznesu sposób. Optymalizacja procesu pozyskania klienta i zakończenie go sprzedażą to zalety działań performancowych, które daje zaawansowana analityka. Sprzedaż odbywa się tam, gdzie są klienci. A ci jak wiemy z licznych raportów, także e-Izby, są bardzo aktywni w internecie. Niezależnie więc od branży – spożywcza, finansowa, odzieżowa etc. na którymś z etapów procesu zakupowego klient zetknie się z firmą czy produktem właśnie w sieci, a bogata oferta narzędzi performance marketingu może ten proces sfinalizować zakupem. Z uwagi na rosnące znaczenie umiejętnego wykorzystania big data i działań performance marketingu w sprzedaży online e-Izba powołała dedykowaną grupę merytoryczną, aby wspierać firmy w jak najlepszym wykorzystaniu możliwości marketingu efektywnościowego.
Zobacz również
Rola Performance Marketingu rośnie i staje się on jednym z kluczowych obszarów marketingu dla firm aktywnych biznesowo w internecie. Jednocześnie brakuje na rynku platformy, która byłaby źródłem rzetelnej wiedzy i aktualnych trendów w marketingu efektywnościowym oraz organizatorem inicjatyw wspierających biznes w optymalizacji procesów performance marketingowych tak, aby jak najlepiej realizowały wytyczone cele. Wierzę, że nasza Grupa działająca w e-Izbie wypełni tę lukę i wspólnie z ekspertami z międzynarodowej branży performance stworzymy wartościowe projekty, które przyczynią się do lepszego wykorzystania performance marketingu w branży cyfrowej – komentuje Zbigniew Nowicki, Przewodniczący Rady e-Izby, Dyrektor Zarządzający w Bluerank.
W 2018 roku Grupa planuje:
- organizację konferencji performance marketing
- przeprowadzenie badań z zakresu performance marketingu i wydanie branżowych raportów
- organizację konkursu dedykowanego specjalistom z branży
- opracowywanie i promowanie rozwiązań performance dla sklepów internetowych oraz branży finansowej
W pracach grupy uczestniczą: Zbigniew Nowicki, Przewodniczący Rady e-Izby, Dyrektor Zarządzający, Bluerank; Łukasz Szymula Członek Rady e-Izby, Regional Director CEE Tradedoubler, Mateusz Łukaniuk Managing Director CEE – Awin Global oraz Justyna Sobolak Group Account Director w TradeTracker Poland.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Razem ze stowarzyszeniami ecommerce w Europie Grupa planuje organizację dużego wydarzenia w tej części Europy. Pomysł pojawił się podczas Forum Gospodarki Cyfrowej, które odbyło się 9 listopada w Warszawie, w którym na zaproszenie e-Izby gościli eksperci ze stowarzyszeń zrzeszonych w Ecommerce Europe, a dokładnie z Węgier, Niemiec, Czech i Finlandii. Koordynatorem wydarzenia ze strony e-Izby będzie Paulina Wojczyńska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing