Działania oparte były na planowaniu i realizacji komunikacji marketingu wystawienniczego na największe w Europie targi branży mięsnej, IFFA 2013 we Frankfurcie nad Menem. Celem działań było umocnienie pozycji lidera firmy, utrzymanie dotychczasowych relacji biznesowych, a także zaistnienie w świadomości potencjalnych kontrahentów z całego świata.
Idea kreatywna oparta była na projekcie „80 wędlin dookoła świata”. Nawiązywał on do motywu podróży, prezentując ciekawostki związane z oryginalnymi wyrobami wędliniarskimi z różnych zakątków naszego globu. Koncepcja ta została ukazana na wszystkich materiałach wizerunkowych firmy: wizytówkach, zaproszeniach, reklamach prasowych oraz w zaproszeniu filmowym, a także na zabudowie stoiska wystawienniczego. Dzięki ciekawostkom stanowiło ono swego rodzaju know-how, w jasny oraz czytelny sposób komunikując wiedzę oraz pozycję lidera firmy Nomax Trading w branży mięsnej.
Zobacz również
Działania oparte były również na niestandardowej formie komunikacji. Hasła użyte w reklamach prasowych posiadały zabawne oraz rozpoznawalne zapożyczenia z innych języków, takie jak „Siatkę por favor!”, czy „Spotkania były fantastisch”, natomiast wszyscy goście w swoich zaproszeniach znaleźli oryginalny prezent – kilka plasterków pysznego salami.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]