W Jet Line na ekranach: 2021 – Rok Owoców i Warzyw

O autorze
1 min czytania 2021-05-18

Czy wiecie, że Zgromadzenie Ogólne ONZ ogłosiło rok 2021 Międzynarodowym Rokiem Owoców i Warzyw? International Year of Fruit and Vegetables (IYFV) to znakomita okazja do zwiększenia świadomości ludzi w kilku ważnych obszarach:

  • jak ważną rolę pełnia owoce i warzywa w żywieniu,
  • co to jest bezpieczeństwo żywnościowe i zdrowotne,
  • jakie szczegółowe cele zrównoważonego rozwoju ONZ wiążą się z tymi obszarami.

Jednym z kierunków działań, które stawia sobie Food and Agriculture Organisation of the United Nation (FAO), jest budowanie wiedzy o tym, jak owoce i warzywa składają się na lepsze odżywianie, na bardzo potrzebną różnorodność w diecie, na lepsze zdrowie – w takim najprostszym, codziennym aspekcie.

Właśnie ten aspekt wysuwa się na czoło naszej akcji na miejskich ekranach #dooh. Zaplanowaliśmy roczny cykl, podzielony na pory roku, do współpracy zaprosiliśmy zaprzyjaźnionych i znanych z innych projektów Partnerów.

Fundacja Kobiety bez Diety (www.facebook.com/KobietybezdietyDietetyczki ), które znają moc mądrego i zdrowego jedzenia przygotowały tipy, jakie owoce i warzywa warto sezonowo kupować i jakie z tego płyną korzyści dla zdrowia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Daily Art. www.dailyartmagazine.com/ – codziennie dzieląca się historią innego dzieła sztuki, na #MORE przygotowuje spoty z obrazami różnych twórców, z różnych epok historycznych, które łączy jeden temat. Owoce i warzywa, nietrudno zgadnąć.

I połączyliśmy też siły z Too Good To Go. To eksperci w ratowaniu żywności. Misją wywodzącej się z Danii aplikacji jest stworzenie świata, w którym zniknie problem marnowania jedzenia. TGTG przygotowuje spoty z poradami, jak przechowywać żywność, jak wykorzystać długo już czekającą w lodówce zieleninę, czyli jak ratować warzywa i owoce na co dzień.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To wszystko u nas na MORE w 6 największych miastach w Polsce. Ekrany MORE to sieć 300 nośników DOOH zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, miastach GOP, Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście. Emitujemy na nich 10-sekundowe spoty, i co jest bardzo ważne w strategii Jet Line, z założenia to nie są spoty wyłącznie komercyjne. Od początku założyliśmy, że będzie to także kanał informacyjny i kulturalno-lajfstajowy. Nie zapomnijcie wybrać się dzisiaj na bazarek po coś sezonowo zielonego i koniecznie wypatrujcie po drodze ekranów MORE.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

A wszystkich ciekawych informacji o International Year of Fruit and Vegetables, inicjatywie ONZ, zapraszamy na tę stronę www.fao.org/fruits-vegetables-2021/en/