90-sekundowy filmik zachęca fanów, by zerwali z dotychczasowymi, utartymi szlakami i stworzyli własną ścieżkę. Marka zwraca się do następnej generacji twórców, którzy nie tylko naśladują swoich idoli, lecz czerpiąc od nich siłę sami tworzą coś nowego.
Film zachęca, aby nie tylko naśladować gwiazdy futbolu, lecz przede wszystkim być kreatywnym i znaleźć własną ścieżkę. Pokazuje również zmianę w sposobie komunikacji adidas, który chce stać się najlepszą marką sportową na świecie. Ta kolejna odsłona trwającej od początku roku kampanii Sport15 – skupiona na futbolu – oddaje hołd najwybitniejszym piłkarzom na świecie takim jak Messi, Ozil, Bale, Muller czy Rodriguez.
Zobacz również
– Piłka nożna nieustannie się zmienia. Chcemy wspierać to, co nowe i innowacyjne, oraz tych, którzy nie tylko naśladują, ale tworzą nowe rzeczy. „Create Your Own Game” to unikalna idea, która inspiruje by przenieść grę na kolejny poziom. Ta kampania wpisuje się w ogólną wizję marki, widoczną we wszystkich dyscyplinach i u wszystkich sportowców, zachęcającą do wyróżniania się, inspirowania się najlepszymi, ale jednocześnie tworzenia nowych rzeczy – przyznaje Eric Liedtke, adidas Board Member responsible for Global Brands.
Film „Create Your Own Game” jest pierwszą produkcją agencji kreatywnej 72andSunny, współpracującą z adidas od marca 2015 r. Cały film „Create Your Own Game”:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Śledź youtube.com/adidas i przyłącz się do komentowania na Twitterze @adidas albo facebook.com/adidas. Aby dołączyć do futbolowej rewolucji, wejdź na facebook.com/adidasfootball albo obserwuj @adidasfootball#BETHEDIFFERENCE na Twitterze bądź Instagramie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing