Od 2016 roku Żubr nieprzerwanie wynagradza konsumentów za lojalność w stosunku do ich ulubionej marki piwnej. Tegoroczna edycja loterii „Dwa Szybkie Żubry” to kolejna szansa na zdobycie dwóch darmowych piw. Mechanika akcji, która od samego początku pozostaje niezmienna, sprawia, że cały proces pozostaje dla konsumentów prosty i atrakcyjny.
– Szczęśliwi znalazcy zwycięskich kapsli i zawleczek mogą cieszyć się wygraną od razu, zamieniając je na dwa piwa w sklepach w całej Polsce. Czwartej edycji loterii towarzyszy nowa historia z udziałem Króla Puszczy, jak zwykle podsumowana przewrotnym hasłem. Obecny w spocie szeroki strumień to nawiązanie do miliona piw, które konsumenci mogą wygrać w ramach loterii – mówi Łukasz Kling, menadżer ds. zarządzania marką Żubr.
Zobacz również
Nowy spot reklamowy marki przedstawia puszczę w prawdziwie wiosennej odsłonie, pełną bogatej zieleni. Tym samym marka żegna się z mroźną zimą i wkracza w nowy sezon piwny. Spot początkowo opublikowany został na kanale marki na Facebooku, teraz można zobaczyć go również w telewizji i VOD.
Za przygotowanie nowej kampanii TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w Internecie, social media oraz PR odpowiedzialne są agencje Tailor Made PR i Huta 19, a za design opakowań promocyjnych – PRISM Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing