Główną oś kampanii stanowi telewizyjny spot reklamowy. Klip został przygotowany jako manifest, w którym marka celebruje różnorodne zainteresowania i nawet najbardziej nietypowe dziecięce marzenia. Przesłaniem spotu jest zapewnienie, że w najbliższe święta oczekiwania najmłodszych mogą zostać spełnione dzięki szerokiej i równie różnorodnej ofercie Carrefour.
Zobacz również
– W Carrefourze wierzymy, że poprzez pielęgnowanie indywidualności dzieci budujemy lepszą przyszłość dla wszystkich. Taką, w której każdy może czuć się dobrze, będąc po prostu sobą. Jako sieć sklepów realizujemy to poprzez rozszerzanie naszej oferty. Tak, by adresowała najróżniejsze potrzeby naszych klientów. Jako reklamodawca zaś staramy się prezentować w pozytywnym świetle różnorodne życiowe postawy. Również takie, które nie wpisują się w utrwalony stereotyp – tłumaczy Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, II, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska.
Kampania rozpoczęła się 2 listopada. W ramach działań został wyprodukowany 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz 15-sekundowe spoty produktowe. Ich dopełnieniem są specjalnie opracowane materiały POS oraz informacje przedstawione w katalogach handlowych. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi. Materiały w kanałach digital i social media przygotowała Agencja K2 Create. Spoty telewizyjne, w reżyserii Martyny Iwańskiej, wyprodukowało Dynamo. Za postprodukcję odpowiedzialny był Prodigious.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell