Informacja o tym, że „Alexa straciła głos” pojawia się w mediach, które wyświetlane są w biurze Amazona. Jeff Bezos pyta jedną z pracownic: „Jak to możliwe?”.
Marka zarezerwowała 90 sekund najdroższego czasu antenowego i związała się z wieloma celebrytami, co może okazać się strzałem w dziesiątkę! To jedna z najzabawniejszych reklam, które zaprezentowano przed Super Bowl.
Zobacz również
PS
Ogromną konkurencją dla Amazona jest koncern PepsiCo, który w tym roku stworzył specjalną reklamę, łączącą dwie marki: Doritos i Mountain Dew. W reklamie wystąpiły również same gwiazdy: Morgan Freeman, Peter Dinklage, Missy Elliott i Busta Rhymes!
Która reklama bardziej do Was przemawia?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W tegorocznej reklamie M&M Danny DeVito staje się ożywioną czekoladową, drażetką.
PS3
Super Bowl – najważniejsze wydarzenie sportowe w USA. Tam, gdzie sport są i ogromne emocje, a te ciągną za sobą reklamę. Kto w tym roku nas zaskoczy? Czy tym razem 5 lutego przyjemna świeżość muśnie nasze twarze, czy też poczujemy się rozczarowani kreacjami? Poniżej inne tegoroczne spoty: