W nowej reklamie CEO Amazona musi zmierzyć się z kryzysem. Czy to najlepsza reklama, którą wyświetlą podczas Super Bowl?

W nowej reklamie CEO Amazona musi zmierzyć się z kryzysem. Czy to najlepsza reklama, którą wyświetlą podczas Super Bowl?
Jeff Bezos CEO Amazona w najnowszej reklamie musi zmierzyć się z ogromnym kryzysem. Jego flagowy produkt - asystentka głosowa Alexa - traci głos.
O autorze
1 min czytania 2018-02-01

Informacja o tym, że „Alexa straciła głos” pojawia się w mediach, które wyświetlane są w biurze Amazona. Jeff Bezos pyta jedną z pracownic: „Jak to możliwe?”.

Marka zarezerwowała 90 sekund najdroższego czasu antenowego i związała się z wieloma celebrytami, co może okazać się strzałem w dziesiątkę! To jedna z najzabawniejszych reklam, które zaprezentowano przed Super Bowl.

PS

Ogromną konkurencją dla Amazona jest koncern PepsiCo, który w tym roku stworzył specjalną reklamę, łączącą dwie marki: Doritos i Mountain Dew. W reklamie wystąpiły również same gwiazdy: Morgan Freeman, Peter Dinklage, Missy Elliott i Busta Rhymes!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Która reklama bardziej do Was przemawia?

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W tegorocznej reklamie M&M Danny DeVito staje się ożywioną czekoladową, drażetką.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Super Bowl – najważniejsze wydarzenie sportowe w USA. Tam, gdzie sport są i ogromne emocje, a te ciągną za sobą reklamę. Kto w tym roku nas zaskoczy? Czy tym razem 5 lutego przyjemna świeżość muśnie nasze twarze, czy też poczujemy się rozczarowani kreacjami? Poniżej inne tegoroczne spoty: