Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

W sklepach Kaufland ruszają zbiórki żywności dla potrzebujących

O autorze
1 min czytania 2022-03-22

Jak wynika z badań, w przeciągu ostatniego roku aż 76% Polaków wzięło udział w minimum jednej inicjatywie o charakterze dobroczynnym*. Zaangażowanie w pomoc potrzebującym jest szczególnie widoczne w ostatnim czasie – wiele osób wspiera uchodźców z Ukrainy, dzieląc się z nimi chociażby produktami pierwszej potrzeby. Klienci sklepów Kaufland będą mieli ku temu kolejną okazję. W sklepach sieci odbędą się zbiórki żywności organizowane wspólnie z Caritas Polska i Bankami Żywności.

Przez dwa nadchodzące weekendy (25-26 marca oraz 1-2 kwietnia) w ponad 100 sklepach Kaufland odbędą się coroczne zbiórki żywności organizowane wspólnie z Caritas Polska oraz Bankami Żywności. Do specjalnie oznaczonych koszy wolontariusze będą zbierać produkty pierwszej potrzeby o długim okresie przydatności do spożycia, w tym m.in. olej, mąkę, makarony, kasze, konserwy, słodycze, kawę, herbatę. Zgromadzone dary trafią do osób najbardziej potrzebujących – m.in. wielodzietnych rodzin, osób samotnie wychowujących dzieci, bezdomnych, bezrobotnych, a także obywateli Ukrainy przebywających w Polsce.

Klienci naszych sklepów chętnie angażują się w pomoc potrzebującym, dlatego też zbiórki żywności przeprowadzane wspólnie z Caritas Polska i Bankami Żywności są już przedświąteczną tradycją w naszej sieci. Z przekazywanych produktów powstają pełnowartościowe posiłki dla osób najbardziej potrzebujących – w tym roku także uchodźców z Ukrainy przebywających w naszym kraju. Również jako firma w ramach współpracy z OPP regularnie przekazujemy artykuły, które są dystrybuowane do ludzi będących w trudnej sytuacji materialnej. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy wartość towarów przekazanych za pośrednictwem sklepów Kaufland wyniosła ponad 8 milionów złotych – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w Kaufland Polska.

Listę sklepów Kaufland, w których odbędą się zbiórki, można znaleźć na stronie internetowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

* „Raport Dobroczynność”, ABR SESTA, listopad 2021

Słuchaj podcastu NowyMarketing