Etykiety cenowe zasilane perowskitowym ogniwem fotowoltaicznym pozwalają skrócić czas etykietowania produktów w sklepie oraz umożliwiają weryfikację ceny w czasie rzeczywistym. Jak zapewnia producent, elektroniczne etykiety zasilane światłem są również bardziej przyjazne dla środowiska, ponieważ nie wymagają kosztownej wymiany baterii.
To nowoczesne rozwiązanie pojawiło się na stacjach paliw Orlen w Warszawie już pod koniec ubiegłego roku. Kolejną firmą, która postawiła na tę energooszczędną technologię, jest Żabka Polska.
Zobacz również
Saule Technologies zajmie się dostawą i montażem elektronicznych etykiet cenowych zasilanych światłem na obiekcie referencyjnym. Na mocy umowy zawartej 20 maja startup zobowiązał się także do udzielenia licencji do oprogramowania produktu oraz gwarancji.
Z kolei umowa z dnia 16 maja przewiduje dostarczenie i montaż pilotażowej instalacji łamaczy światła z elementami ogniw perowskitowych na budynku referencyjnym. Producent będzie odpowiedzialny za opracowanie dokumentacji projektowej instalacji oraz uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń.
Pracownicy sklepów Żabka przejdą specjalne szkolenie w zakresie eksploatacji łamaczy światła, a także obsługi i konserwacji elektronicznych etykiet z zasilaniem fotowoltaicznym.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing