– Źródło Żubra bije na Podlasiu i dlatego tak istotne dla nas są działania realizowane w mateczniku Króla Puszczy. Wspieramy Białowieski Park Narodowy, chronimy zwierzęta zamieszkujące Puszczę, inwestujemy w rozwój Browaru Dojlidy i co roku organizujemy dla mieszkańców Podlasia specjalne wydarzenie – Urodziny Żubra. Teraz wchodzimy w sponsoring drużyny, która jest dumą mieszkańców regionu – komentuje Radosław Czapczyk, senior brand manager Żubra.
Klub Lowlanders Białystok został założony w roku 2006. W 2008 drużyna dołączyła do rozgrywek Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego, a od roku 2017 rozgrywa mecze w ramach Ligi Futbolu Amerykańskiego. Ostatnie dwa lata, to czas spektakularnych sukcesów sportowych – w 2018 r. drużyna zdobyła tytuł Mistrza, a w 2019 r. tytuł Wicemistrza Polski. Teraz, futboliści przygotowują się do intensywnego sezonu z jasno określonym celem – sięgnięcia ponownie po Mistrzostwo Polski. Dzięki nowemu sponsorowi Lowlanders ma również szansę na występ w pucharach europejskich. Te do tej pory ze względów logistycznych i finansowych, były poza zasięgiem białostockiej drużyny.
Zobacz również
– Cel sportowy każdej drużyny występującej w najwyższej klasie rozgrywkowej powinien być taki sam: walka o Mistrzostwo Polski. Sezon 2019 się zakończył, kolejny na pewno nie będzie łatwiejszy, bo konkurencja nie śpi. Na tę chwilę mamy bardzo dobrego trenera głównego z USA, któremu będą pomagać polscy szkoleniowcy. Jest ambitna grupa wychowanków, którzy wchodzą powoli do seniorskiej rywalizacji, także taki sponsor jak Żubr daje nam jeszcze większe poczucie stabilności organizacyjnej i finansowej. Żubr jako nasz partner to nowa energia w drużynie. Szczególnie, że tak łatwo nam się z nim utożsamić – w końcu sami o sobie mówimy, że jesteśmy żubrami! – mówi prezes zarządu Lowlanders Białystok, Piotr Morko.