W wakacje Frisco dociera do klientów w największych miastach Polski

O autorze
2 min czytania 2022-07-29

Frisco rusza z wielopoziomową aktywacją, której celem jest dotarcie do mieszkańców największych miast Polski, poszerzanie ich świadomości na temat marki i uświadomienie im możliwości kupowania produktów spożywczych online. W swojej akcji sklep działający online postanowił wyjść nie tylko poza stolicę, lecz także daleko poza obszar reklamy internetowej. Marce pomaga w tym agencja kreatywna NAV agency.

„Zabierz Frisco na wakacje”

Marka Frisco od 16 lat dostarcza mieszkańcom Warszawy zakupy spożywcze pod same drzwi. Od 2020 roku rozszerza swoją działalność, otwierając kolejne oddziały we Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Trójmieście, Katowicach oraz Bydgoszczy.

 Frisco planuje dodatkowo zwiększenie swojej widoczności w tych miastach i wzmocnienie świadomości marki wśród odwiedzających je turystów oraz wśród mieszkańców. Na czas trwania aktywacji wybrany został okres wakacji. W tym celu marka rusza z akcją „Zabierz Frisco na wakacje”.

Pragniemy wzmocnić działania Frisco w nowych miastach, które są topowymi destynacjami wyjazdowymi Polaków w okresie wakacji. Wierzymy, że zaplanowane działania pozwolą nam zwiększyć znajomość marki oraz świadomość dostępności naszej usługi w największych polskich miastach, zarówno wśród mieszkańców jak i urlopowiczów. To zdecydowanie zaowocuje zwiększeniem wyników naszej sprzedaży w okresie wakacyjnym. Swoimi działaniami dodatkowymi chcemy przekonać Polaków do tego, że warto kupować online, zwłaszcza na urlopie – mówi Tomasz Duda, junior brand manager Frisco.pl.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Chcąc dotrzeć do swych obecnych i przyszłych klientów, Frisco postawiło na szeroką komunikację, zarówno online, jak i offline. Jedną z takich akcji są organizowane przez markę eventy. W chętnie odwiedzanych przez mieszkańców i przez turystów punktach miast, w których obecne jest Frisco, stworzone zostaną specjalne strefy z przestrzenią dla dzieci, fotopointami, wakacyjnymi leżakami oraz z darmowymi samplami produktów dostępnych w sklepie.

Pierwszy z tych eventów zorganizowany został w sobotę 23.07 w Parku Śląskim. Pełną listę lokalizacji i terminów wydarzeń można znaleźć na stronie www.frisco.pl/wakacje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolejnymi miejscami, w których Frisco docierać będzie do użytkowników poza siecią, będą wynajmowane na wakacje apartamenty. Turyści będą mogli znaleźć w nich ulotki, które na pierwszy rzut oka przypominać będą pozostawione przez poprzednich gości zdjęcia polaroidowe. W rzeczywistości będą to materiały zachęcające do robienia zakupów online na Frisco.pl także podczas urlopów. Do korzystania z internetowych zakupów namawiają również wyświetlane w pociągach PKP spoty reklamowe, wyświetlane na trasach między miastami, w których funkcjonuje Frisco.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Konkurs w social mediach

W ten sposób marka obecna będzie zarówno w drodze na urlop, w apartamencie, jak i podczas spędzania wolnego czasu na miejscu. Docieramy więc do trzech punktów kluczowych podczas wakacyjnych podróży. Jednak doskonale zdajemy sobie sprawę, że to za mało. Dlatego też ideę zabierania Frisco na wakacje promować będziemy w online’ie. Poza postami w social mediach oraz komunikacją mailową ruszamy z socialowym konkursem, który ma zachęcić Polaków do dbania o wakacyjne wspomnienia i do chwalenia się nimi w sieci – dodaje Tomasz Duda.

Konkurs podzielony jest na cztery etapy, w których do wygrania będą vouchery o wartości 250 złotych na zakupy na Frisco.pl. Wystarczy, że biorący w nim udział wrzucą swoje wakacyjne zdjęcie pod dedykowanym postem na Facebooku Frisco.pl lub dodadzą hasztag #FriscoSummer do zdjęcia na Instagramie. Konkurs trwa do 15.07 do 24.08. bieżącego roku.

Za opracowanie konceptu komunikacji odpowiada agencja kreatywna NAV agency. Agencja odpowiedzialna była także za wypracowanie key visuali oraz materiałów graficznych wspierających całą aktywację i organizację konkursu w social mediach. Eventy zorganizowane zostały we współpracy z agencją SG Marketing.