Emisja spotu jest częścią kampanii promującej m.in. nowe smaki lodów Bracia Koral produkowanych przez PPL Koral. W reklamie zobaczymy krakowski rynek oraz osoby w różnym wieku – od kilkuletnich dzieci do starszych ludzi.
– Scenariusz reklamy oraz dobór ambasadora mają podkreślać charakter marki Bracia Koral, czyli premium. Nasze lody produkowane z najwyższej jakości składników kojarzą się z wyjątkowymi uczuciami, które są niezależne od pokolenia i sytuacji – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Emisja reklamy w telewizji rozpocznie się 15.04, a zakończy 31.07.2017. Kampania w TVP obejmuje 30 – sekundowe spoty w blokach reklamowych oraz 8 – sekundowe billboardy sponsorskie emitowane przy prognozie pogody po Teleexpressie oraz po głównym wydaniu wiadomości. Kampania w telewizji POLSAT to emisja 30 – sekundowych spotów w blokach reklamowych w prime time oraz sponsoring głównego wydania prognozy pogody.
Oprócz kampanii w telewizji, działania reklamowe marki Bracia Koral obejmują materiały POS w punktach sprzedaży, Internet oraz prasę. W wakacje zobaczymy także nośniki outdoorowe w największych miastach.
Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiada Film Grupa, za działania w Internecie 365 agencja.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing