Udziałowcami i zarządzającymi w agencji są ponadto Joanna Żero, prowadząca dotychczas agencję OpenLinks, a wcześniej przez wiele lat kierująca w wydawnictwach prasowych działami eventów (organizowała pobyty w Polsce takich osobistości jak Al Gore, Francis Fukuyama czy Joseph Stiglitz) i Wojciech Ponikowski, właściciel i zarządzający Futu Group (m.in. wydawca Futu Paper i serwisu Futu.pl), specjalizującej się w brand design oraz content marketing, wielokrotnie nagradzany za swoje prace w branżowych konkursach, zarówno krajowych (Chimera, Szpalty Roku) jak i zagranicznych (Pearl Awards).
Futurama ma być agencją odpowiedzialną, zarówno w kategoriach stricte biznesowych – co oczywiste – jak i w kategoriach, w jakich to słowo definiuje CSR (corporate social responsibility). Jednocześnie Futurama chce realizować projekty, w których etyka ma znaczenie. – Dlatego chętnie przyjęliśmy zaproszenie do współpracy od organizatorów konferencji „Dlaczego nie możemy być nieodpowiedzialni?” – mówi Waldemar Leszczyński. – Ale jednocześnie, co bardzo podkreślam, nie mamy ambicji specjalizować się wyłącznie w tzw. CSR. Dlatego też klienci Futuramy mogą liczyć na jej wysokie kompetencji w takich obszarach jak: budowanie strategii komunikacji, komunikacja: korporacyjna, kryzysowa, wewnętrzna, organizacja konferencji i wydarzeń oraz rebranding i brand design. Poza tym agencja będzie zajmować się tym wszystkim co określa się jako web communication, a co związane jest m.in. z umiejętnością budowania przekazu w blogosferze i mediach społecznościowych.
Zobacz również
Warto zwrócić uwagę, że partnerem biznesowym Futuramy jest spółka Erudion, oferująca rozwiązania technologiczne w obszarze komunikacji wewnętrznej, oparte na modelu serwisów społecznościowych.
– Futurama będzie odpowiedzialna za zmianę strategii komunikacji dla klientów zainteresowanych takim rozwiązaniem – wyjaśnia Waldemar Leszczyński.
Zespół Futuramy tworzy w tym momencie osiem osób.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Nazwa agencji Futurama jest nawiązaniem do sławnej, cieszącej się ogromną popularnością, przedwojennej Wielkiej Światowej Wystawy w Nowym Jorku oraz projektu Normana Melanctona Bel Geddesa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing