Udziałowcami i zarządzającymi w agencji są ponadto Joanna Żero, prowadząca dotychczas agencję OpenLinks, a wcześniej przez wiele lat kierująca w wydawnictwach prasowych działami eventów (organizowała pobyty w Polsce takich osobistości jak Al Gore, Francis Fukuyama czy Joseph Stiglitz) i Wojciech Ponikowski, właściciel i zarządzający Futu Group (m.in. wydawca Futu Paper i serwisu Futu.pl), specjalizującej się w brand design oraz content marketing, wielokrotnie nagradzany za swoje prace w branżowych konkursach, zarówno krajowych (Chimera, Szpalty Roku) jak i zagranicznych (Pearl Awards).
Futurama ma być agencją odpowiedzialną, zarówno w kategoriach stricte biznesowych – co oczywiste – jak i w kategoriach, w jakich to słowo definiuje CSR (corporate social responsibility). Jednocześnie Futurama chce realizować projekty, w których etyka ma znaczenie. – Dlatego chętnie przyjęliśmy zaproszenie do współpracy od organizatorów konferencji „Dlaczego nie możemy być nieodpowiedzialni?” – mówi Waldemar Leszczyński. – Ale jednocześnie, co bardzo podkreślam, nie mamy ambicji specjalizować się wyłącznie w tzw. CSR. Dlatego też klienci Futuramy mogą liczyć na jej wysokie kompetencji w takich obszarach jak: budowanie strategii komunikacji, komunikacja: korporacyjna, kryzysowa, wewnętrzna, organizacja konferencji i wydarzeń oraz rebranding i brand design. Poza tym agencja będzie zajmować się tym wszystkim co określa się jako web communication, a co związane jest m.in. z umiejętnością budowania przekazu w blogosferze i mediach społecznościowych.
Zobacz również
Warto zwrócić uwagę, że partnerem biznesowym Futuramy jest spółka Erudion, oferująca rozwiązania technologiczne w obszarze komunikacji wewnętrznej, oparte na modelu serwisów społecznościowych.
– Futurama będzie odpowiedzialna za zmianę strategii komunikacji dla klientów zainteresowanych takim rozwiązaniem – wyjaśnia Waldemar Leszczyński.
Zespół Futuramy tworzy w tym momencie osiem osób.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Nazwa agencji Futurama jest nawiązaniem do sławnej, cieszącej się ogromną popularnością, przedwojennej Wielkiej Światowej Wystawy w Nowym Jorku oraz projektu Normana Melanctona Bel Geddesa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing