Arkadiusz Barański w branży reklamowej pracuje od ponad 14 lat. Przez ostatnie 10 lat był związany z McCann Worldgroup. Najpierw na stanowisku Senior Flash Developer (McCANN & MRM), następnie Senior Technology Manager (Momentum), a przez ostatnie 4 lata jako Head of Technology zarządzał działem technologicznym. Do jego obowiązków należały również realizacja oraz nadzór nad działaniami prowadzonymi m.in. dla AmRest (KFC), Danfoss, L`Oreal, Mastercard, Mattel (Scrabble), Michelin, Pekao SA czy Pernord Ricard (Wyborowa). Wcześniej pracował w Ogilvy & Mather dla marek Sprite i Gilette. Do największych kampanii, które współtworzył, należy m.in. nagrodzony dwiema srebrnymi statuetkami podczas Mixx Awards 2017 „Projekt 30/90” (Wyborowa). Uczestniczył też we wprowadzeniu na rynek systemu MasterPass (MasterCard) oraz działaniach prowadzonych w ramach konkursu „Wyborowa od Mistrza”. W ramach wszystkich wymienionych projektów, odpowiadał za realizację działań z obszarów front- i back-end development.
W Walk Digital jako Senior Technology Manager zajmuje się programowaniem stron internetowych oraz wspieraniem od strony technologicznej działu kreacji przy ich projektowaniu.
Zobacz również
Piotr Pogorzelski ma ponad 11-letnie doświadczenie zawodowe. Przez ostatni rok jako Creative Technologist & UX Designer w Grey Group Poland realizował działania dla mBank oraz PEPCO. Wcześniej przez prawie 3 lata pracował w Walk Digital, gdzie jako Digital Designer zajmował się projektowaniem stron internetowych, m.in. dla Henkel, Volkswagen Samochody Użytkowe oraz Sony Mobile. Doświadczenie zawodowe zdobywał również, prowadząc własną firmę oraz jako freelancer. Był członkiem zespołu, który zrealizował kampanię „Nie chcę być strażakiem” – wielokrotnie nagrodzoną w Polsce i za granicą (w tym brązowym Lwem podczas Cannes Lions 2016).
W Walk Digital objął stanowisko Creative Technologist & UX Designer, na którym odpowiada za projektowanie makiet stron internetowych oraz wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell