Zrealizowane 11 czerwca br. w ERGO ARENIE kilkugodzinne wydarzenie, było wyjątkowo złożonym przedsięwzięciem logistyczno-organizacyjnym, angażującym zespół produkcyjny liczący łącznie ok. tysiąca osób. Cel – spektakularna prezentacja digitalowej platformy iHestia.
Nad nowym systemem ERGO Hestia intensywnie (i w tajemnicy) pracowała przez ponad 3 lata – jego Premiera wręcz wymagała wyjątkowej oprawy. W wyniku kilkuetapowego przetargu ubezpieczyciel zdecydował się powierzyć produkcję wydarzenia WALK Events. Do zadań Agencji należały także działania z obszaru komunikacji wewnętrznej oraz logistyka związana z komfortowym transportem 8 000 Gości do Sopotu.
Zobacz również
– Kluczowym wyzwaniem postawionym przed WALK Events było zapewnienie maksymalnej satysfakcji uczestników na każdym etapie Premiery Nowego Świata Ubezpieczeń i zbudowanie odpowiedniej krzywej emocji – tak, aby to przełomowe dla polskiej branży ubezpieczeniowej wydarzenie, pozostało niezapomniane na lata. Bardzo ważne było zatem zagwarantowanie kompleksowej obsługi ze strony Agencji i dopracowanie spotkania w najdrobniejszych szczegółach – zarówno od strony logistycznej, jak też najwyższej jakości efektów. W konsekwencji, przez pół roku wspólnej pracy, mieliśmy przy naszym boku odpowiedniego Partnera, co zdecydowanie potwierdziła sama realizacja i głosy zadowolenia ze strony naszych Gości – powiedział Mikołaj Kunica, Dyrektor Biura Komunikacji STU ERGO Hestia S.A.
O skali wydarzenia mówią liczby: 8 000 gości – agentów ubezpieczeniowych z całej Polski, 122 autokary wyjeżdżające z 30 miast, prawie 4 000 noclegów w 46 hotelach. Dla uczestników przygotowano 30 000 brandowanych batonów i niemal 8 000 koców turystycznych na podróż.
W ERGO ARENIE po raz pierwszy stanęła tak rozbudowana strefa cateringowa zajmująca prawie 8 000 m2. Tylko 11 czerwca nad obsługą i realizacją wydarzenia pracowało jednocześnie 700 osób w tym 200 wolontariuszy z ERGO Hestii. Cały zespół, który na poszczególnych etapach przez pół roku tworzył Premierę Nowego Świata Ubezpieczeń, liczył łącznie ok. 1 000 osób.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na szczególną uwagę zasługuje także realizacja samego spektaklu – prezentacja iHestii, nowego rozwiązania umożliwiającego komunikację w czasie rzeczywistym pomiędzy pośrednikiem ubezpieczeniowym, klientem i towarzystwem. Aby uzyskać widowiskowy efekt, użyto ruchomych ekranów o łącznej powierzchni 176 m2, 800 m2 ekranów diodowych, 370 urządzeń świetlnych oraz 500 GB animacji przygotowanych na ekranie green box. Szczególne wrażenie wśród uczestników zrobiły wykorzystane podczas show święcące, sterowane sygnałem radiowym, opaski Xylo – po raz pierwszy w Polsce zastosowane na tak dużą skalę w ramach wydarzenia korporacyjnego. Premierę uświetniły: okolicznościowa loteria 25-lecia ERGO Hestii oraz wyjątkowy koncert formacji Zbigniew Wodecki with Mitch & Mitch.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– ERGO Hestia powierzając nam realizację największego wydarzenia w swojej 25-letniej historii, obdarzyła nas ogromnym zaufaniem. Dla WALK Events to najwyższe możliwe wyróżnienie. Szczególnie, że realizacja Premiery Nowego Świata Ubezpieczeń to dla Agencji i ERGO Hestii pierwsza współpraca. Nasze przygotowania objęły trzy główne obszary – logistykę, komunikację oraz produkcję show w ERGO ARENIE. Aby móc bardziej przybliżyć skalę całego przedsięwzięcia mogę powiedzieć, że koncepcja ofertowa znalazła egzekucyjne odzwierciedlenie w 1 200 zadaniach rozpisanych w specjalnej aplikacji do zarządzania projektami, a samo biuro produkcyjne liczyło 40 biurek i 80 osób w szczytowym okresie realizacji. Bardzo cieszymy się, że intensywny rozwój WALK Events, który nastąpił w ciągu ostatnich dwóch lat, przyciąga uwagę klientów oraz budzi ich zaufanie, co sprawia, że powierzają nam najbardziej śmiałe i skomplikowane projekty – powiedział Bartosz Bieszyński, Prezes Zarządu WALK Events.
W celu zapewnienia kompleksowej obsługi Premiery Nowego Świata Ubezpieczeń, w realizację zadań zaangażowane zostały także inne spółki wchodzące w skład Grupy WALK, tj. WALK Digital (stworzenie strony internetowej oraz kampanii online), WALK PR (komunikacja wewnętrzna) oraz WALK Promotion (przygotowanie i obsługa loterii).