…gwiazdą był duet Dharni i K-Leah.
Spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz Cars jest dla nas najważniejszym wydarzeniem roku. To podczas niego podsumowujemy minione 12 miesięcy oraz przedstawiamy cele sprzedażowe i strategię marketingową na rok bieżący. Dla sprzedawców jest to również wyjątkowa okazja do zapoznania się z modelami samochodów, mającymi dopiero trafić do sprzedaży, a także zobaczenia perełek motoryzacji, niedostępnych na polskim rynku. Ze względu na dużą wagę wydarzenia wszystko musi być ciekawe i perfekcyjnie zorganizowane. Tu nie ma miejsca na błędy. Dlatego też jego organizację ponownie powierzyliśmy zaufanemu partnerowi – WALK Events i wspólnie po raz kolejny stworzyliśmy niezapomniane show – powiedziała Urszula Reichman, Marketing Manager Mercedes-Benz Polska.
Zobacz również
Największą atrakcją tegorocznego wydarzenia była prezentacja absolutnie unikatowego w skali światowej, najnowszego dzieła producenta – koncepcyjnego samochodu Vision Mercedes-Maybach 6. Dodatkowo, ze względu na obchodzone w tym roku 50-lecie marki AMG, specjalnie na tę okazję sprowadzono do Polski trzy wyjątkowe modele – wyścigowy samochód serii DTM C 63 AMG oraz dwa historyczne: 300 SEL 6,8 AMG i 300 E 5,6 AMG „Hammer”.
Spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz organizowaliśmy już po raz trzeci, więc największym wyzwaniem było dla nas ponowne zaskoczenie gości, a poprzeczkę ustawiliśmy sobie bardzo wysoko. W poprzedniej edycji stworzyliśmy niesamowite multimedialne show, które obecni oglądali z balkonów. Dlatego też w tym roku odwróciliśmy koncepcję o 180 stopni, aby goście stali się częścią wydarzenia. W tym celu spotkanie „podnieśliśmy do sześcianu” – na poziomie zero stworzyliśmy monumentalną scenografię, opartą na zabawie bryłami i z pomocą najnowszych technologii wykreowaliśmy z niej cyfrowy świat. W jego centrum znalazła się widownia na obrotowych fotelach, podążająca za dynamicznie postępującą wokół niej prezentacją – powiedział Michał J. Olszewski, producent wydarzenia i Senior Event Manager WALK Events.
Podczas Grand Prix3 2017 hala Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach zamieniła się w scenę dla artystyczno-motoryzacyjnego show połączonego z 8-godzinną prezentacją sprzedażową. W jej centralnym punkcie znalazł się diodowy sześcian o wymiarach 4x4x4m. Na około niego na planie nawiązującym do logotypu marki ustawiono obrotowe fotele gości. Całość okalało 6 brył, w których łącznie znajdowało się 12 samochodów. Każda z nich miała wymiary 8x6x4m i unikalny design, nawiązujący do charakteru skrywanych pojazdów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wydarzenie rozpoczęło się odsłonięciem prowadzących, poprzez podniesienie centralnego ekranu, które nastąpiło w akompaniamencie animacji i muzyki. Następnie, każdemu z sześciu etapów prezentacji modeli towarzyszyło podniesienie jednej z brył, okalających widownię, które odbywało się w towarzystwie pokazów artystycznych – tanecznych, akrobatycznych czy muzycznych i animacji nawiązujących do specyfiki danego samochodu. Z kolei prowadzący przenosili się na sceny znajdujące się wewnątrz brył, by poprowadzić kolejną część spotkania. O komfortowy odbiór prezentowanych treści dbała ekipa realizująca wizję z 4 kamer na pomocnicze ekrany diodowe, natomiast treść prezentacji była wyświetlana na dwóch dużych ekranach ulokowanych u szczytu hali.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
WALK Events było odpowiedzialne za kompleksową produkcję wydarzenia – od opracowania koncepcji po jej realizację.