Projekt otrzymał również złoto w kategorii „Insight”.
W ramach konkursu Innovation AD są nagradzane najbardziej innowacyjne realizacje na Polskim rynku – projekty przekraczające bariery, których nikt wcześniej nie pokonał. Najważniejszą nagrodą w ramach konkursu, przyznawaną najlepszym realizacjom spośród wszystkich nagrodzonych prac, jest GRAND PRIX. W tym roku tym wyjątkowym wyróżnieniem w kategorii „Kampanie społeczne” jury uhonorowało WALK Digital za projekt zrealizowany dla Fundacji Integracja – „Nie chcę być strażakiem”, który przełamując społeczne tabu w humorystyczny sposób promuje zatrudnianie osób z niepełnosprawnością, pokazując ich jako grupę aktywną, asertywną i mającą do siebie zdrowy dystans.
Zobacz również
Złoto w kategorii Insight to duże wyróżnienie dla agencji interaktywnej. Potwierdza fakt, że digital nie jest już kanałem „komunikacji banerowej” a pełnoprawnym uczestnikiem ATL, w którym liczy się przemyślana strategia i pomysł, który poruszy odbiorców – mówi Alek Frydrych, Digital Creative Director w WALK Digital.